Lidu Rullezzz
VWC lid
Dat zijn we pas als we al het vuurwerk in de handen hebben
. Zie je de 28e Vin !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo mensen van Kuiper,
Ik heb reeds eerder een bestelling geplaats die 30% korting ontving. Nu wil ik nog iets bestellen.
Valt dit dan onder de zelfde korting? kortom telt mijn eerder orderbedrag mee? Ik lees in een reactie op een ander post dat ik een mailtje moet sturen, ik heb voor mijn eerste bestelling ( order 1845) reeds 4 mails gestuurd en op de eerste na nooit meer reactie terug gekregen, vandaar de vraag maar op deze site.
En nog een tip, promoot de kortingen!
ik kom nergens op de site tegen dat er kortingen gelden.Ik was super blij met mijn bestelling zonder de korting. Pas toen ik daadwerkelijk bij de laatste pagina was om af te rekenen kwam er tot mijn verrassing nog eens korting bij. Ik viel van mijn stoel van verbazing. Had ik vooraf geweten dat er nog 30 procent afging dan had ik meer besteld
Echt de kortingen zijn super, wees er trots op en meld het duidelijk. Nu ziet men alleen de bruto bedragen wat wellicht afschrikt.
groeten,
Tomaat
Die Procent Korting, word dat gelijk van het Gehelebedrag afgehaalt, of krijg je dat bij de kassa?
Als je je gegevens hebt ingevuld krijg je een overzicht met de korting er al netjes af gehaald.![]()
Hoe zit het met de gratis cake die per €100 bestelling mee wordt gegeven?
Bij het opmaken van een bestelling in de webshop, wordt weergegeven dat je bij elke €100 bruto (zonder de korting dus) 1 gratis cake krijgt. zie afbeelding:
![]()
Maar bij de omschrijving staat "Bij besteding van iedere € 100,00", dat weer op het netto-bedrag zou duiden (besteding).
Kortom; krijg je bijvoorbeeld bij een bruto-bestelling van €300,- (dat mét korting €210,- is) nu 3 óf 2 gratis cakes?
Ik vernam dat de Garden of Eden op is bij Julie? Zo ja,god nondeju had ik eindelijk het geld ervoor,![]()
kwintos in de kluis kijken ze gewoon momenteel naar de bruto bedragen