Kuiper Koekange

Alle pm;s weer voor vandaag beantwoord.
Maar om het even centraal te houden:
Inderdaad de garden of eden is sinds vandaag uitverkocht. super vaak deze pot verkocht, en is helaas nu ook bij royal uitverkocht.

Hallo mensen van Kuiper,

Ik heb reeds eerder een bestelling geplaats die 30% korting ontving. Nu wil ik nog iets bestellen.
Valt dit dan onder de zelfde korting? kortom telt mijn eerder orderbedrag mee? Ik lees in een reactie op een ander post dat ik een mailtje moet sturen, ik heb voor mijn eerste bestelling ( order 1845) reeds 4 mails gestuurd en op de eerste na nooit meer reactie terug gekregen, vandaar de vraag maar op deze site.

En nog een tip, promoot de kortingen!
ik kom nergens op de site tegen dat er kortingen gelden.Ik was super blij met mijn bestelling zonder de korting. Pas toen ik daadwerkelijk bij de laatste pagina was om af te rekenen kwam er tot mijn verrassing nog eens korting bij. Ik viel van mijn stoel van verbazing. Had ik vooraf geweten dat er nog 30 procent afging dan had ik meer besteld:)
Echt de kortingen zijn super, wees er trots op en meld het duidelijk. Nu ziet men alleen de bruto bedragen wat wellicht afschrikt.

groeten,

Tomaat

Ben ik nou werkelijk zo ontzettend blind geweest en heb ik al die tijd niet gezien dat de korting in de banner vermeld wordt?:bonk:
Maar goed, kan ik nog een reactie ontvangen op mijn bijbestel vraag?

Tomaat

ik heb nu al paar keer de vraag gekregen wat ik zou aanraden als je wel zo;n soort pot zou willen op 31 december. zelf zou ik gaan voor:
1) Zena cake box + Syrius daar achter door lonten. = 149 euro.
2) Wake Up Call + Big Rose + Freezing Steel + The magicans + 4x Gate of Heaven 1 + 2x 64 achter elkaar door lonten. = 178,38 (heb je wel 7 potten ipv 6)
optie 2 is iets duurder maar heb je wel zeer strakke opbouw in tempo, deze optie gaat over van grote palmen in een salvo die opbouwd in tempo)

Tomaat sinds vandaag staat het nog groter in de banner, omdat sommige er nog over heen lazen. Maar heej dat effect dat je van de stoel afvalt, is toch ook wel is een keer grappig.
Als je even je email pm'ed en de mail vanavond stuurt, zou ik morgen op de zaak even reageren.
kijk normaal komen alle mails in ajo zijn bedrijfs mail terecht. op deze mail komen circa 150 emails per dag binnen, dus er wil nog wel is een email tussen door vliegen bij hem

Hoe zit het met de gratis cake die per €100 bestelling mee wordt gegeven?
Bij het opmaken van een bestelling in de webshop, wordt weergegeven dat je bij elke €100 bruto (zonder de korting dus) 1 gratis cake krijgt. zie afbeelding:
4hqjrt.jpg

(nog €... verwijderd van de gratis cake)

Maar bij de gratis-cake omschrijving staat "Bij besteding van iedere € 100,00", dat weer op het netto-bedrag zou duiden (besteding).

Kortom; krijg je bijvoorbeeld bij een bruto-bestelling van €300,- (dat mét korting €210,- is) nu 3 óf 2 gratis cakes? Zoals het nu lijkt (afgaande op de winkelwagen tekst) is het 3 cakes bij 300€ bruto bedrag?

Laatst bewerkt:
Ik had een bruto bestelling van €200 (dus met korting €160) en toen stond er bij dat ik er 2 krijg.

Dus bij bruto €300 krijg je er 3

Hoe zit het met de gratis cake die per €100 bestelling mee wordt gegeven?
Bij het opmaken van een bestelling in de webshop, wordt weergegeven dat je bij elke €100 bruto (zonder de korting dus) 1 gratis cake krijgt. zie afbeelding:
4hqjrt.jpg

Maar bij de omschrijving staat "Bij besteding van iedere € 100,00", dat weer op het netto-bedrag zou duiden (besteding).

Kortom; krijg je bijvoorbeeld bij een bruto-bestelling van €300,- (dat mét korting €210,- is) nu 3 óf 2 gratis cakes?

Met 300 bruto krijg je naar mijn idee gewoon 3 gratis cakes,teminste dat stond er bij toen ik ging bestellen.:p

Back
Bovenaan