Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mischien een apparte vraag.
Wij weten dat er best veel trouwe en/of nieuwe klanten van ver komen.
Ik zou het best wel leuk vinden om wat leuke readtrip filmpjes te kunnen tegenkomen.
Lijkt me echt wel lachen om het één en ander te zien hoe men zich onderweg vermaakt en verheugt om bij ons binnen te lopen en de bestelling op te komen halen.
Ben benieuwd of er mensen geinspireerd zijn
gr
Ik zou het best wel leuk vinden om wat leuke roadtrip filmpjes te kunnen tegenkomen.
Lijkt me echt wel lachen om het één en ander te zien hoe men zich onderweg vermaakt en verheugt om bij ons binnen te lopen en de bestelling op te komen halen.
gr
Ik zou het best wel leuk vinden om wat leuke roadtrip filmpjes te kunnen tegenkomen.
gr
Waarmee is de knal van het royal thunder rotje mee tevergelijken?
Alvast bedankt
Kan ik de Heavy Legend serie bij ophalen ook nog kopen?
Hoeveel kosten deze?
Zie het namelijk niet op de website terug... wel op de freaks maar die is al dicht.
En hierbij nog even het belangrijke leuke nieuws wat ik nog vrij zou geven nadat de freakactie zou worden gesloten.
Onder alle freakbestellingen zal 1 persoon heel gelukkig worden.
Deze zal namelijk met de volgende items extra het nieuwe jaar in gaan.
1x 4 Ever.
1x 2 pack Extreme.
1x 4 pack.
1x 4 Seasons.
1x Spirrit of Beijing.
1x Immortal Gold.
1x Six Elements.
1x Garden of Eden.
Wij zullen later de gelukkige winaar op de hoogte stellen.
Wij danken verder iedereen die bij ons besteld heeft en zien jullie graag op de drie dolldwaze dagen.
gr
Team Orthen.
en de 25 en 36 shots ook?