Vuurwerk Orthen

Geweldige actie zeg je zou hem maar winnen!! Dan kan je oud en nieuw waarschijnlijk niet meer stuk.. hulde aan orthen

Mischien een apparte vraag.

Wij weten dat er best veel trouwe en/of nieuwe klanten van ver komen.

Ik zou het best wel leuk vinden om wat leuke roadtrip filmpjes te kunnen tegenkomen.
Lijkt me echt wel lachen om het één en ander te zien hoe men zich onderweg vermaakt en verheugt om bij ons binnen te lopen en de bestelling op te komen halen.

Ben benieuwd of er mensen geinspireerd zijn:p

gr

Laatst bewerkt:

Ik zou het best wel leuk vinden om wat leuke readtrip filmpjes te kunnen tegenkomen.
Lijkt me echt wel lachen om het één en ander te zien hoe men zich onderweg vermaakt en verheugt om bij ons binnen te lopen en de bestelling op te komen halen.

gr

Meestal zit ik helemaal naakt achter het stuur, maar ik kan hier wel een keer een uitzondering voor maken. Ik heb wel interesse om zo'n filpje te maken.:idea:

Totaal onverwacht zal ik dit jaar ook naar Vuurwerk Orthen gaan:D
Heb met een quiz 250 euro aan vuurwerk gewonnen en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen :). Hopelijk is de Garden of Eden nog op voorraad wanneer ik mijn keuzes doorgeef vind het een toppertje namelijk. Ga er in ieder geval erg van genieten :D Bedankt vuurwerk Orthen.

Is Tilburg met omweg via knooppunt hooipolder om nog een freak op te halen ver genoeg om mee te mogen doen en een filmpje in te sturen?

Ik zou het best wel leuk vinden om wat leuke roadtrip filmpjes te kunnen tegenkomen.

Ben benieuwd of er mensen geinspireerd zijn

gr

Is Tilburg met omweg via knooppunt hooipolder om nog een freak op te halen ver genoeg om mee te mogen doen en een filmpje in te sturen?

Al kom je uit denbosch zelf.
Alles is leuk om terug te kunnen zien.

Wie weet dat we bij de bouw van de nieuwe site wel een sectie kunnen maken waar je de orthen roadtrips in kan plaatsen.

we
zullen zien.

Ik ga hier en daar ook wel filmen, man wat gaat het snel. Nog maar een week en we rijden alweer met een big smile richting orthen !

Wij gaan zeker een filmpje en foto's maken en die zal ik dan toezenden en op Facebook plaatsen want zo'n dag is toch het moment waar je naar toe leeft samen met O&N

gr

Kan ik de Heavy Legend serie bij ophalen ook nog kopen?

Hoeveel kosten deze?
Zie het namelijk niet op de website terug... wel op de freaks maar die is al dicht.

En hierbij nog even het belangrijke leuke nieuws wat ik nog vrij zou geven nadat de freakactie zou worden gesloten.
Onder alle freakbestellingen zal 1 persoon heel gelukkig worden.
Deze zal namelijk met de volgende items extra het nieuwe jaar in gaan.

1x 4 Ever.
1x 2 pack Extreme.
1x 4 pack.
1x 4 Seasons.
1x Spirrit of Beijing.
1x Immortal Gold.
1x Six Elements.
1x Garden of Eden.

Wij zullen later de gelukkige winaar op de hoogte stellen.
Wij danken verder iedereen die bij ons besteld heeft en zien jullie graag op de drie dolldwaze dagen.

gr
Team Orthen.

Zozo das een beste prijs, moge de beste winnen. :)

Back
Bovenaan