Valk Vuurwerk Nijverdal

Morgen hier mijn bestelling plaatsen. :-)

Is het misschien mogelijk om Royal Palace + Three of a Kind te krijgen (prijs op jullie site voor beide 23,90) ipv. de Zena waaier? (34,95) (ik heb helemaal niks met waaier cakes :P)

Is voor jullie ook goedkoper? Of anders twee bestellingen plaatsen?

Morgen hier mijn bestelling plaatsen. :-)

Is het misschien mogelijk om Royal Palace + Three of a Kind te krijgen (prijs op jullie site voor beide 23,90) ipv. de Zena waaier? (34,95) (ik heb helemaal niks met waaier cakes :P)

Is voor jullie ook goedkoper? Of anders twee bestellingen plaatsen?

gegeven paard! kom op joh, je krijgt het gratis er bij.

Reva,

Ik heb eergister een bestelling geplaatst en meen dat ik 29 december tussen 7 en 8 had ingevuld. Nu ik het mailtje teruglees zie ik 28 december tussen 7 en 8 staan. Ik ga er vanuit dat ik het foute rondje heb aangevinkt, maar kan dit alsnog gewijzigd worden naar 29 december? Zou je mij daarover kunnen PM'en o.i.d.? Alvast bedankt!

Reva is er maar druk mee, met al die vragen hiero... hopelijk heeft ie nog genoeg tijd om onze bestellingen klaar te zetten :wink:
Wel top dat er moeite wordt genomen zulke zaken zelfs via een forum te beantwoorden in deze drukke tijd! Mag ook wel eens gezegd worden.

Als winkel kun je op zich maar een bepaalde hoeveelheide klanten op een bepaalde tijd helpen.
als iedereen nou bijvoorbeeld zijn bestelling de 28e wil afhalen tussen 8 en 9 bijvoorbeeld....dan krijg je chaos :D Dat wil je niet lijkt me?

Maar ik denk dat Reva gewoon bedoelde op=op :D

Als winkel kun je op zich maar een bepaalde hoeveelheide klanten op een bepaalde tijd helpen.
als iedereen nou bijvoorbeeld zijn bestelling de 28e wil afhalen tussen 8 en 9 bijvoorbeeld....dan krijg je chaos :D Dat wil je niet lijkt me?

Maar ik denk dat Reva gewoon bedoelde op=op :D

Als je wil bestellen en je stuurt Reva een mail zou hij dan kunnen zeggen wat er nog is en wat er niet meer is? Heb namelijk écht geen zin in vervangers en kan wegens omstandigheden pas maandag bestellen ;)

Als je wil bestellen en je stuurt Reva een mail zou hij dan kunnen zeggen wat er nog is en wat er niet meer is? Heb namelijk écht geen zin in vervangers en kan wegens omstandigheden pas maandag bestellen ;)

Ik zou even bellen met reva en je verhaal uitleggen. Wellicht kan je een 'voor' bestelling doen?, zodat de cakes even achter gehouden worden. Denk wel dat dit alleen kan, mits je voor redelijk geld vuurwerk haalt.

Komt net van Valk terug en heb net mijn 4e en laaste bestelling gedaan:bonk:. Vind het nu wel weer genoeg geweest:)

Overigens werd nog maar weer een duidelijk wat een top service zij daar hebben. Ik had vorig jaar namelijk een MayDay van Wolff die naar 3 schoten uit elkaar knalde en een Extreme salute die er halverwege ook geen zin meer in had. Krijg ik dit jaar kosteloos een nieuwe Mayday en Extreme Salute 2.0.

Back
Bovenaan