Valk Vuurwerk Nijverdal

:bonk:helaas geen folder ontvangen en wel besteld jammer. dus maar gekeken op de folder site en morgen maar meteen bestellen om mijn bestelling van vuurwerkperdoos aan te vullen top:D

Rene bedankt voor de folders! Vanavond direct even bestellen. Helaas niet zo heel veel meer over aangezien ik ook al veel heb besteld op vuurwerkperdoos.nl maar dit jaar dus alleen naar Nijverdal om mijn vuurwerk op te halen! Thnx voor de super service en suc6 met de verkoopdagen en ga zo door.

Opvallend dat de Zena producten goedkoper zijn dan de omgerekende stuk prijs via vuurwerk per doos, tegenvallertje voor de mensen die die al wel per karton hebben besteld

Zo geregeld, nog wat leuke dingen naast de kartonnen besteld. Assortie knalcakes spraken mij zeer aan en heb deze dan ook besteld met wat losse knalcakes. Jammer dat de secret salute salvo alleen in de losse verkoop verkrijgbaar is.

Super prijzen!

Alleen werken er een aantal links op de website niet:

Alles waar '21%' in de titel staat, heeft een dode link in Internet Explorer. Kan dit aangepast worden?
Een aantal producten met de dode link wil ik namelijk graag bestellen;)

Groetsels!

Super prijzen!

Alleen werken er een aantal links op de website niet:

Alles waar '21%' in de titel staat, heeft een dode link in Internet Explorer. Kan dit aangepast worden?
Een aantal producten met de dode link wil ik namelijk graag bestellen;)

Groetsels!

Dan ben je niet de enigste ik wil de panter bestellen, die link werkt ook niet.

Back
Bovenaan