Vuurwerk Orthen

Sorry Marcel,

Had er ff bij moeten zetten welke importeur.

Hoop echt dat jullie deze kunnen gaan verkopen?

Afgezien dat het een goede cake is met lekkere grote blinkers is de prijs ook zeer schappelijk.

Deze is geloof ik altijd per karton te bestellen, zijn vast wel wat mensen die hem willen delen, want een topper is het zeker. :wink:

Steeds meer mooie producten online zie ik, karton verkoop voor hele mooie prijzen. Moet er snel bij zijn als de site online gaat denk ik maar er moeten keuzes gemaakt worden aangezien een auto toch al snel vol raakt met die kartons ;)

Die staan er al;
Vita cakes, Forlino.

Oh ja even een vraagje:

Hoeveel 4ever cakes krijgen jullie ongeveer binnen?
Na de opmerking dat er ongeveer 150 maar op de markt komen.

Wie weet zijn die 150 wel alleen voor ons:p
Nee zonder gekheid.
Er zijn er meer dan 150 ingekocht door Katan.

Misschien wat ongeduldig maar ik mis bijvoorbeeld deze producten:

- Hot Chains (Royal)
- Wasp (Wolff)
- Asian Thunder Rockets (GBV)

Verder nog benieuwd of deze producten zullen worden opgenomen:
- Green Glitter Missile Batery (Beko/Schuurmans)
- Titanium Vulcano(Beko/Schuurmans)
- Crossing Crosette (Wolff)

Beste Berghe.
Wij proberen een breed aanbod aan onze vrienden/liefhebbers/freaks/klanten te geven.
Helaas betekend dit wel dat we niet alles standard aan kunnen bieden.
Natuurlijk is het via karton voordeel wel allemaal mogelijk.
Hieronder een paar redenen.

- Hot Chains (Royal)Deze is niet leverbaar vanuit Royal.
- Wasp (Wolff)
- Asian Thunder Rockets (GBV)Deze zijn verkrijgbaar.
- Green Glitter Missile Batery (Beko/Schuurmans)Niet meer los verkrijgbaar.
- Titanium Vulcano(Beko/Schuurmans)Hebben al een aantal fontijnen in aanbod.
- Crossing Crosette (Wolff)

Wat betreft de site.
Morgen gaat men wat technische handelingen verrichten en zou men helemaal los kunnen gaan.

gr

Inderdaad een goede service!
Wel jammer van de wasp, in mijn ogen een uniek en betaalbaar product die steeds moeilijker te verkrijgen is.
Is het al mogelijk om wat kartonvragen te mailen? En ik ga ervanuit dat dit vrijblijvend is? Dan kan ik me wat orienteren en jullie niet gelijk aan de gang hoeven waarna blijkt dat ik er toch geen gebruik van maak.

EDIT: Wil nog even opmerken dat vuurwerk-orthen op de meesten producten nog voor de korting op de adviesprijs of zelfs daaronder zit. Andere winkels zijn wat centen omhoog gegaan op meerdere producten! Begin steeds meer zin te krijgen in oudjaar.

Is het al mogelijk om wat kartonvragen te mailen? En ik ga ervanuit dat dit vrijblijvend is? Dan kan ik me wat orienteren en jullie niet gelijk aan de gang hoeven waarna blijkt dat ik er toch geen gebruik van maak.

Uiteraard is alles vrijblijvend.
Echter zouden we het wel fijn vinden om serieuze aanvragen te doen.
We krijgen namelijk wellens aanvragen van 30 artikelen waarbij men er dan 5 neemt.
Dit is best tijdrovend omdat we alles per product moeten calculeren.

Karton prijs aanvraag kan van onderstaande importeurs.
Royal.
Rubro.
Katan.
Wolf.
Evolution.
Schuurmans.
Cafferata.
Gbv.
Weco.
Lesli.
Broekhoff.
Van der Nat.

gr

Bedankt voor je snelle antwoord, uiteraard gaat dit om serieuze aanvragen en dat zullen er niet meer dan 3 zijn. Het ligt dan alleen puur aan het budget en of ik het de moeite vind er met de opgegeven prijs een vol karton van aan te schaffen.
Ben erg benieuwd, succes met de laatste updates aan de site!

Als we toch met verzoekjes bezig zijn: Rubro -> Gold Selection -> Pulse Driver. Verder staat alles op de site wat op mijn lijstje staat. En hoeveel zitten er anders in een karton?

Back
Bovenaan