Valk Vuurwerk Nijverdal

Mooie zaak en dankzij Reva kan ik toch bestellen wat ik graag wil! nog een keer bedankt voor de topservice die ik nu al krijg van deze zaak terwijl ik er niet eens ben geweest!

Had ik dat geweten dan had ik mijn bestelling op de 28ste gezet.
Heb ik wat meer tijd voor het maken van mijn projectjes. :-)

Gaan de producten snel? Voor wanneer moet ik ongeveer bestellen om zeker te zijn van de big19 en de Immortal gold?

Zou voor mij een geruststelling zijn als het nog over 2 a 3 weken kan. Momenteel een flinke tegenvalleen gehad dus moet eventjes 2 weken wachten op me geld om ruim uit te komen(Schulden doe ik niet aan:wink:)

Zo, 1e bestelling gedaan, 2x immortal gold en 1x 6 elements :) 28 december 6 uur ophalen. Over de volgende bestelling maar eens rustig nadenken. Maar dat die er komt is zeker!

De gil is werkelijk niet normaal als je de screeming girls van evuco kent
Is deze nog iets erger.

MOOI !!! :D

Klinkt goed, want ik vond die screaming girls al geweldig!

p.s. nog tijd gehad om te kijken welk productiejaar die cruise rockets zijn? 2011 of eerder?

2010 is de goede versie (licht groene doos), 2011 de slechte versie (donkergroene doos, weegt lichter dan de oude versie). Ja, er zit een gigantisch verschil in.

Het zou Valk sieren om de donkergroene versie goedkoper te verkopen dan de adviesprijs, want het kwaliteitsverschil is echt enorm groot. Dit geldt overigens ook voor de overige winkeliers.

Kijk zelf maar, de 2011 variant.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje twee nieuwe variant.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En hoe hij eerst was:
+ YouTube Video

Overigens zijn de pijlen op het filmpje van shell-martijn nog relatief goed. Zelf heb ik pijlen gehad die een enkele keer floten en pijlen zonder crackling.

Back
Bovenaan