Vuurwerk Orthen

Ik zie dat we met de huidige sevice en acties iets hebben waar iedereen wel over te spreken is.

Nu de volle aandacht op de evolijn richten zodat deze word zoals we hem willen,Al zal dat ook wel goed komen:p

Enig verbeterpunt wat ik wil aandragen is dat de website echt een opfrisbeurt nodig heeft.
Voor de rest topwinkel, eind dit jaar zeker weer langs.

Inmiddels is men in China vollop bezig met het fabriceren van de test samples.
We hebben er totaal 13.
Daaruit zullen we een mooi aantal stuks kiezen om te verkopen.
Kan niet wachten op de filmpjes:p

gr

Tot onze spijt moet ik jullie mede delen dat er dit jaar geen uitbreiding komt in de Evo lijn.
Dit vanwege het feit dat men in China bij de fabrieken van Royal niet genoeg tijd had om onze ontwerpen tot mooie uitgewerkte samples te maken.
Dat wil niet zeggen dat de Evo lijn niks meer word.
Integendeel,We nemen nu extra de tijd om voor volgend jaar met een uitbreiding te komen die om te smullen zal zijn.
Hoe wij dit precies zullen bewerkstelligen houden we nog even voor ons daar we er veel tijd in gaan steken.
Dit houd ook in dat wij zelf zullen afrijzen naar China om volgend jaar onze producten te testen en te keuren.
Ook zullen we nog bekijken of er meerdere partijen in aanmerking gaan komen om de producten te produceren,Maar dat is nog niet zeker.

Sommige liefhebbers zien dit mischien wel als een teleurstelling..
Maar ik zie het als iets posetiefs.
Ik weet dat we een jaartje moeten wachten op wat nieus.
Maar ik heb ut vermoeden(marchel kennende weet ik het zeker) dat dit in 2013 dubbel en dik word goed gemaakt!
Ik wens jullie veel succes.

Laatst bewerkt:
Geluk bij ongeluk? Ja toch,:) Wel jammer,maar goed,beter super producten,dan geen producten! En daar wil ik best een jaar voor wachten,:D

Er is genoeg moois op de markt te krijgen dus dit is wel te overzien:p
Wel erg zonder, maar goed, zal vast goed gemaakt worden.

We hebben inmiddels al wat info van diverse importeurs voor komend seizoen en ziet er goed uit.

Deze week zullen we met Royal bekijken wat we dit jaar gaan doen qua aanbod.

gr

Laatst bewerkt:
Om alvast een beetje vooruit te werken zou ik van jullie de top 5 producten van Beko willen vragen.

Deze neem ik dan mee in de mogelijke keuze voor dit jaar.

gr

Ik kies voor 5 cakes die ik eigenlijk te duur vind, maar met een mooie korting zeker zou meenemen.
Sky Screamers
Perfect Hammer
Super Booster
Stone Hard
Never Ending

Ook dit jaar kan men weer gebruik maken van onze geweldige hoge karton korting voor de echte grootverbruikers onder ons tot wel 50%

Aankomende woensdag hebben we wederom een afspraak met Royal staan om alvast wat voorwerk voor het nieuwe seizoen kort te sluiten.
En ik kan wel zeggen dat we dit jaar nog meer mensen blij gaan maken:p

Back
Bovenaan