Treasure Island

mm, Wordt een leuk vergelijk tussen deze bak, Gorgeous, Wodka Blue, Revenge en Express dit jaar. Allemaal netjes na elkaar schieten dit jaar, zodat het een lange show wordt, maar we straks allemaal op film goed het verschil kunnen zien tussen de verschillende toppertje

Top cakeje, wordt dit jaar weer een zware keuze. Ik heb een budget en welke cakes stop je er nou in, of gaat het anders ik heb mooie cakes dat ga ik in mijn budget proberen te krijgen.... 30 minuten later... het paste niet in het budget maar heb de cakes.

Zijn de cakes van Bonfire overigens al op een demo te zien geweest? Hoop namelijk dat de kwaliteit van oa de gorgeous en de treasure island behouden blijven dit jaar :).
Ontopic: fantastische cake, schiet rustig door en staat garant voor open monden.

Elk filmpje overtuigd mij weer dat ik een goede keuze heb gemaakt door deze 2x aan te schaffen! Ook het filmpje van vuurwerkkoning is weer mooi!

Ik vind dit echt een topper blijven in het 25 euro segment. heerlijk mooie mines met erg mooie brocades erboven die ook erg lang blijven hangen.
Hier nog een filmpje van de Treasure Island:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

pff, Dit is niet best. Tot nu toe een nieuwe Gorgeous, Earcatcher en deze op film gezien en alle slechts een schim van wat ze waren bij introductie. Dit voorspelt niet veel goeds.

Dit meen je niet! Is het echt zovel erger?
Heb er 2 besteld,ga maar ff proberen om ze te ruilen
Voor wat anders.

dus vorig jaar bezuinigd op 't kleur, dit jaar op 't goud? Blijft weinig over bij Bon zo... :sad: Ben benieuwd hoe 't nieuwe spul live presteert.

Vreemd dat deze achteruit zou zijn gegaan en bijvoorbeeld Wodka Blue niet. Zijn er andere mensen die ook andere demo's hebben gezien en kunnen bevestigen dat deze werkelijk zo achteruit gegaan is?

Tijdens de demo van Van Valk zijn er ook 2 varianten geschoten van de Wodka Blue. Een had wat magertjes brocade zoals op jullie filmpjes(van Treasure Island) en de andere was als vanouds. Kan maar zo zijn dat de magere 2011 was en goede cake 2010. Hoop dat ik er naast zit. Nu maar weer ontopic!

Tijdens de demo van Van Valk zijn er ook 2 varianten geschoten van de Wodka Blue. Een had wat magertjes brocade zoals op jullie filmpjes(van Treasure Island) en de andere was als vanouds. Kan maar zo zijn dat de magere 2011 was en goede cake 2010. Hoop dat ik er naast zit. Nu maar weer ontopic!

Bedoel je dat van de Treasure Island ook 2 versies zijn geschoten? Als dat zo zou zijn zou het nog vreemder zijn. Twee versies die worden geschoten waarvan de een beduid minder is dan de ander. Dat vind ik een vreemde gang van zaken en snap het motief hierachter niet. Zorgt enkel voor meer onduidelijkheid...

Ik kan nog absoluut niet oordelen over de 2011 batch aangezien ik nog niets persoonlijk gezien heb. Ik hoop alleen dat er geen significante verschillen zitten tussen dit jaar en vorig jaar. Van elk ander product is dat onacceptabel, dus waarom voor vuurwerk wel? Stel je voor dat je een tv koopt die opeens veel slechter presteert dan die zou moeten doen.... Ben zeer benieuwd of dat juridisch zo maar kan. Iets om uit te zoeken als inderdaad blijkt dat de produkten geenszins lijken op vorig jaar. Maar nogmaals, ik heb nog niets met eigen ogen gezien, en dit geldt voor meerdere importeurs!

Bedoel je dat van de Treasure Island ook 2 versies zijn geschoten? Als dat zo zou zijn zou het nog vreemder zijn. Twee versies die worden geschoten waarvan de een beduid minder is dan de ander. Dat vind ik een vreemde gang van zaken en snap het motief hierachter niet. Zorgt enkel voor meer onduidelijkheid...

Nee ik bedoel dat er tijdens de andere demo 2 versies van de Wodka Blue zijn geschoten. Eentje was als vanouds met dikke Brocade boekketen, en de ander had magere brocade boeketjes net als te zien op de laatst verschenen filmpjes van de Treasure Island. Denk dat we gewoon even meerdere demo's moeten afwachten tot er meer duidelijkheid is.

Back
Bovenaan