Binkie [Uitloop]

Zo. Arno kan weer trekken. Een harde knaller in Nederland minder.

Verklaart ook meteen een forse prijsstijging. Gewoon nog even flink profiteren zo lang het nog kan. Erg logisch gevolg. Kwestie van vraag en aanbod.

En dan zwaaien we de binkie uit.

Kon ze maar 1x meemaken.

Naja, genoeg nieuwe single shotjes dit jaar.

Nee hé. Wou ik ze dit jaar eindelijk eens halen.. Nja hopen maar dat er nog een paar pakkies verkrijgbaar zijn bij de Vuurwerkkanjer.

De bestaande voorraad wordt nog wel gewoon verkocht hoor en die is wel redleijk groot...dus ik denk dat je nog wel wat pakjes zult kunnen bemachtigen hoor :D

Zolang je gewoon zorgt dat je de 29ste je bestelling kan ophalen zullen denk ik de binkies er nog wel zijn hoor :).

Jammer maar ik lig er niet echt wakker van!
Tuurlijk was dit een heerlijke singelshot!
Maar er zijn er van elke importeur wel singelshots tevinden.
neem de asian de rebbel de knokout de thunderking allemaal wel ok.
wel een harde domper voor marijn!

Tjah erg zonde, oude batch gelukkig nog in de verkoop.Gelukkig krijgen we veel nieuwe singleshots nog erbij dit jaar dus wees niet getreurd.

Jammer hoor.
:-(
Het beste knalmortiertje van NL afgekeurd.
Ik hoop dat Evelien nog de reden van de afkeuring met ons wil delen.
Ik heb gelukkig nog een paar pakjes liggen waar ik erg zuinig op ga zijn.

Pfff belachelijk ! Snap niet dat ze er niet doorheen komen.

Ik ga er alles aan doen om ze toch nog te kunnen halen. Vorige jaar heb ik ze voor het eerst gehad en ze zijn echt geweldig. Een van de beste producten op de NL markt. Balen zeg !

Vorig jaar was er meen ik al een rechtzaak over de binkie, hoe dat verder is afgelopen weet ik niet. Maar nu is de binkie afgekeurd, misschien dat het verband met elkaar heeft! Maarja, dat weten we niet hé! Het enige wat we met zekerheid kunnen zeggen nu is dat de hardst knallende singleshot niet meer terug zal komen. Flink balen maar er zal vast wel weer iets komen, lijkt mij dat witte tenten hier ook wel wat op gaat verzinnen, voor hun is het natuurlijk ook een flinke klap als één van je topproducten ineens niet meer verkocht mag gaan worden maar enkel de restantvoorraad.

Je kan ze nog bestellen bij 123/Goedkopervuurwerk Lopik. Voor een karton Binkies (72x6) ben je dan €198,00 kwijt.Dan ben je 46 cent per Binkie kwijt.
Heb je in ieder geval nog een leuk voorraadje. Hamsturren!!!!!!:D

Pffffttt lekker is dat weer. Vind het erg jammer dat ze er uit gaan. Tuurlijk zullen er aankomend jaar nog wel wat te koop zijn maar dit was toch wel weer een koploper op het gebied van knalmortiertjes.

Maar is er niet eerder jaar een keuring? Ze zijn nu afgewezen maar zijn ze nu gelijk voorgoed weg?

Ik hoop op een goed alternatief. En dit jaar zal ik er maar veel van inkopen :p

Na de beste grondbloemen met knal nu ook de Binkie's. Vorig jaar had ik zo genoten van dit product. Had me het hele jaar op deze dingen verheugd en ze maakten het waar.

Ik ben wel erg benieuwd hoe dit kan. Want hebben ze em veranderd dan?
Want het zou toch raar zijn dat ze voorgaande jaren wel goed waren en dit jaar dan niet?
Dus ik hoop zodat er iets duidelijk is marijn komt met een uitleg.
Ik heb nog nooit binkies gehad. Maar ben wel nieuwsgierig.

greetzzz

Back
Bovenaan