Ik vroeg me af wat een interne zoom mic functie doet, iemand enig idee?
Deze focust de audio, op het gefocust/ingezoomde beeld. (correct me if i'm wrong!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vroeg me af wat een interne zoom mic functie doet, iemand enig idee?
mensen van het goede leven, ik zoek een 2de cam erbij. Wat ik er mee wil gaan doen is het in zoomen op een schietlocatie, zodat ik dat het opstijgen van shells enzo ook kan filmen, de kwaliteit hoeft niet geweldig tezijn, het wordt een filmpje die ik dan rechts onder in mijn normale films plaats.
Iemand enig idee ? budget +/- 200
of heeft iemand van jullie nog wat in de verkoop ?
Gr stefan
ik zoek eigenlijk een goede camera die makkelijk mee te nemen is en zowel foto's en filmpjes kan maken waarbij de kleuren goed overkomen
en omdat ik een hollander blijf
zo goedkoop mogelijk ofcourse ,
iemand een tip of iemand wat te koop
??
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
rond de 200 euro het liefste
+ YouTube Video | |
Canon ixus 220 kan ik dan aanraden, maakt prima fotos en de beelden zijn ook wel te doen
movie
prima beelden inderdaad, die sony van jou ziet er ook erg goed uit voor die prijs
Ik ben ook op zoek. Moet ook gwn vakantie foto's kunnen maken maar ook full HD filmen met lekker geluid.
Zelf had ik max 150 voor ogen.
Maar bol.com is LANG niet altijd de goedkoopste...eerst je keuze maken van model, en dan goed zoeken op internet naar de goedkoopste website.
Sorry, maar dat gaat je niet lukken (geen nieuwe cam in elk geval). Schroef je budget op, of stel je wensen bij. Full HD is per definitie eigenlijk al duurder dan 200.