Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
het schijnt zo te wezen dat de 500 grammers uit be iets meer tube inhuod mag hebben .
of is die precies het zelfde als hier ?
3 voor 100 is een leuke prijs! Maar ik ben bang dat we, in het algemeen, niet voor de prijs af hoeven te zakken naar België. Hopelijk maken ze het goed door bijzondere cakes neer te zetten....ik wacht in spanning af.
wat ik gek vind van deze 500 grams cakes is dat er 2 van ook nederlandse merken tussen zitten zoals de: Titanium en black smith.
dit associeer ik met NL vuurwerk en beng dan bang voor een flop.
Volgens mij zijn het ook gewoon de Nederlandse cakes, vrijwel alle producten van Tristar komen van HVK af. Zo hebben zij ook de purple tail via Tristar op de Belgische markt gebracht, hetzelfde geldt voor de fascinating cake's. Allemaal Nederlands spul dat op de Belgische consumenten markt wordt verkocht.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat dit vuurwerk slecht is! Als je bijvoorbeeld de purple tail bekijkt dan doet deze kwalitatief zeker niet onder voor vergelijkbare Belgische producten
Ik heb overigens zelf een van deze Outblast cakes in actie gezien deze oud & nieuw en er is zeker niks mis met deze cake. Mooi tempo met heldere kleuren en goede effecten, wat mij betreft gezien zeker een top product.
En als je NL vuurwerk als een flop ziet, dan denk ik dat je de afgelopen jaren weinig producten uit Nederland hebt afgestoken. Ik denk namelijk dat de producten die nu op de Nederlandse markt verkrijgbaar zijn kwalitatief stukken beter zijn als op de Belgische markt. Zeker wat betreft de effecten! De Nederlandse effecten zijn vele malen aparter als de standaard effecten op de Belgische markt (zie bijv. het jellyfish effect).
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is, al bieden ze op de Belgische markt Nederlands vuurwerk aan dan kan dit kwalitatief nog altijd zeer goed zijn. Bovendien betaal je in Belgie voor 3 van deze Outblast cakes slechts 99 euro, terwijl je in Nederland voor 2 van deze cakes al 100 euro kwijt bent. Iets wat voor veel freaks waarschijnlijk nogal een verschil zal maken, hoe meer je af kan steken hoe leuker het is toch![]()
Harry loots maakt zelf geen vuurwerk, hij verkoopt bestaande producten zegmaar..
Zena of Pyrostar bijvoorbeeld die wel zelf vuurwerk maakt (of laat maken) zullen wel komen met vuurwerk die wij in Nederland niet kunnen kopen.