Camuro King [Uitloop]

Wat een super cake is de Camuro King. Oké, hij kost wel erg veel voor een 500 grammer. Maar hij presteerd ook echt heel goed. Het blauw is mooi, maar het goud is nog mooier. Mijn versie was wel erg rap. De eerste rij ging mooi na elkaar, maar de rijen daarop waren binnen een paar seconden allemaal de lucht in geschoten. Maar dat maakte het nog mooier dan het was. Betaal je voor die hooguit 10 seconden wel 75 euro, maar een vollere lucht dan bij deze Camuro King krijg je niet!

@ ruben ja een vollere lucht kun je zeker wel krijgen en ook voor minder geld:D

neem het niet verkeerd op maar ik was ook fan van de camuro king.
maar heb je ooit de fire flower gehad van royal?
die komt er tog echt dik boven uit en 10e goedkoper

Heerlijke bak! Ook ik zal toch voor de Fire Flower gaan dit gewoon omdat ik deze beter vond, de prijs is ook lager. Maar dit is ook zeker een topproduct! :D

kan niet wachten tot ik hem heb ga hem bestellen en dan in mijn finale project gebruiken:) met een aantal andere cakes weet nog niet welke maar word in ieder geval erg mooi:)

was gisteren weer een erg mooi product op de demo. vind hem erg gaaf eerst dat een voor een en dan die tempo opbouw daar hou ik wel van. alleen is het wel jammer dat de laatste jaren dat tempo er iets uit is gehaald zoals veel gezegd word. maar verder een heerlijke cake die de effecten heerlijk breed uit gooit! ga deze nu zeker gebruiken in mijn finale projectje met 2 keer de treasure island van bonfire in V-shape ervoor en dan deze dat moet heerlijk worden:p

wisten jullie dat deze cake nu voor de 3de maal is verkozen tot beste cake van het jaar,
alleen nog 1 opmerking,
ze hadden beter blauwe tails kunnen toevoegen, dan was hij naar mijn mening NOG! mooier

hey ben van plan om deze doortelonten met 2X Endeavour. echt een geweldige pot deze. heb hem al verschillende keren in het echt gezien maar dit jaar heb ik hem ook in de straat ben benieuwd hoe dat is!

alleen ik had een vraag. weet iemand de afmetingen van de Camuro king. hoe breed en lang hij is. moet namenlijk een plaat maken om hem op te zetten weet alleen niet hoe groot hij is. wel ongeveer maar niet precies. alvast bedankt!

Back
Bovenaan