Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
wondertol met knal

wondertol met knal

de wondertol met knal staat nog wel in de nieuwe folder van gbv.
altans wel bij ons.
mvg geldersevuurwerkhal.
dieren.

De Spinning salvo van Breeschoten ging vorig jaar ook aardig hard voor nederlands vuurwerk... maar ze zijn wel erg duur:(

Ik ben al een aantal jaar een trouwe koper van de "Spinning Flower with BENG" van Wolff Vuurwerk. Ik heb gelezen dat mensen problemen hadden met deze, dat er veel weigeraars waren etc, maar ikzelf heb daar absoluut geen last van gehad. Natuurlijk komt het wel eens voor, maar een enkeling op een 36 pak. Maar de knal is naar mijn mening erg goed en het Flower effect is ook best lang aanwezig.

Zover naar mijn mening een echte aanrader en ook gelijk een rede dat ik geen ouderwetse "Rotjes" meer koop.

Ik ben al een aantal jaar een trouwe koper van de "Spinning Flower with BENG" van Wolff Vuurwerk. Ik heb gelezen dat mensen problemen hadden met deze, dat er veel weigeraars waren etc, maar ikzelf heb daar absoluut geen last van gehad. Natuurlijk komt het wel eens voor, maar een enkeling op een 36 pak. Maar de knal is naar mijn mening erg goed en het Flower effect is ook best lang aanwezig.

Zover naar mijn mening een echte aanrader en ook gelijk een rede dat ik geen ouderwetse "Rotjes" meer koop.

Ik had ook geen last van weigeraars, integendeel sommige gingen al binnen een halve seconden aan, die lontjes dan hé!

Ik heb ze vorig jaar niet zelf gehad, maar een makker van mij wel.
Die dingen knallen behoorlijk. Zelf noemde ie het een nitraatknal, maar das een beetje overdreven:bonk:

Waarom mogen deze dan wel hard knallen en rotjes niet? :P Trouwens best apart dat je hier in nederland wel effect voor de knal mag hebben en in Vuurwerkland Belgie mag dat niet :P

dit jaar ga ik ze niet kopen von dat er teveel weigeraars bij zaten op een pak van 25 minstens een stuk of 5
dus dit jaar iets anders

Ik had vroeger altijd een paar pakjes echte Twisters
deze waren best prijzig maar ze gingen veel harder dan rotjes.

na ja heb hep tog liever belgisch vuurwerk (hardere knal) dan een grondbloem met een zachte knal.

ik hep tog liever dat je voortaan je berichten in het Nederlands plaatst...

Betreft de knal van een grondbloem; Ik ben er niet 100% zeker van, maar ik denk dat het met de classificatie te maken heeft. een rotje is knalvuurwerk, en aan knalvuurwerk zitten in Nederland bepaalde regels. Een grondbloem is (denk ik) siervuurwerk, en de regels voor de knallen in siervuurwerk is minder streng dan knalvuurwerk zelf.

Het zal ongeveer hetzelfde zijn als wat er in België gebeurd met sommige nitraten, zoals de 'Ugly Joe'. Als dat artikel geclassificeerd zou worden als knalvuurwerk zou de fluit niet toegestaan zijn. Original heeft'm echter als siervuurwerk laten classificeren, met een eindknal. Zo weten ze binnen de soms krom geformuleerde wetgeving toch nog leuke producten op de markt te zetten.

zeker niet ze zijn erg goed vind ik zelf,dit jaar heb ik 4 verschillende soorten,die van wolff,original,gbv en de nieuwe van rubro(pyromania)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan