Extreme Bang Rockets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een klap zeg! Goede harde burst. Ter vegrelijking met de shock rockets is dit echt de winnaar, ze zien er bijna hetzelfde uit maar deze zijn echt beter, voor de prijs hoef je het niet te laten.

Laatst bewerkt:
Ben van plan deze pijlen dit jaar voor het eerst te gaan kopen. Heb heel dit topic net door gelezen. De pijl gaat dus erg hoog ? Dat vind ik wel zonde.

Ik wou graag 3 pakketten kopen, vraag me af of dit het geld waard is? Is de knal zoveel harder dan een binkie? Ik kan beide kopen dus als de binkie even hard is ga ik natuurlijk voor de binkie.

nie twijfelen, gewoon kopen. Beste legale knalpijl op de NL markt. En nog met leuk crackling boeketje ook. Gaat trouwens niet erg hoog.

Echt jammer dat er geen dealer bij mij in de buurt zit. Zou ze graag eens willen proberen na al deze positieve reacties.

Ik vind dit ook erg mooie (knal)pijlen. zit een mooi en krachtig crackling boeket bij wat vooraf wordt gegaan door een vrij harde knal ondanks dat ze relatief hoog gaan. haal er ieder jaar een stuk of 5 pakjes van en die zijn zeker de moeite waard. Vind ook hun uiterlijk ondanks dat het niet veel voorstelt, doordat ducktape achtige papier, erg bij de pijlen passen. en ook de afwerking is goed.

Ik ga toch maar 2 pakketten hiervan halen. Ik ben niet van plan om er te veel van te kopen, lijk me zo saai stoken. Koop liever wat meer knalcake's..:)

Misschien een rekje maken met 1 pakket van deze pijlen en 1 pakket van de cruiserockets.

Ik zie dat er in dit topic alleen nog maar een computerplaatje staat, zal de 29e dus wel even een fotootje posten van dit pakketje vind ik altijd wel wat handiger dan die computerplaatjes.

Omdat het bijna Sinterklaas is!

test001c.jpg

test002x.jpg

test003i.jpg

test004r.jpg

Dit jaar in de aanbieding voor 5 euro per pak bij mij in de buurt. Nog geen euro per pijl dus!

Laatst bewerkt:
5 euro is wel erg goedkoop! Ik koop ze dan voor 5,20 ongeveer. Is bijna dezelfde prijs, maar alsnog.

Karton inhoud zou ik ook wel willen weten.

heb dit paketje ook eens aangeschaft ( vorig jaar )
maar dat viel me zwaar tegen, omdat er dus nergens een knal was!

net alsof ik een verkeerd pakketje kreeg, met alleen een stijg lading??
ik neem het niet weer.

heb dit paketje ook eens aangeschaft ( vorig jaar )
maar dat viel me zwaar tegen, omdat er dus nergens een knal was!

net alsof ik een verkeerd pakketje kreeg, met alleen een stijg lading??
ik neem het niet weer.

Gewoon weer nemen dit jaar! Was gewoon een fabrieksfout denk? Normaal doen ze het harstikke goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan