Vuurwerk protest 22.00 uur

Een ieder moet het natuurlijk zelf weten, maar ben zelf geen voorstander en denk het gros van het forum ook niet, laat staan dat VWC dit soort zaken zal promoten.

Met zo een protest los je namelijk niets op, sterker nog, geef je tegenpartij nog meer reden om voor het verbod te zijn. Uiteindelijk gaat men er toch wel achterkomen dat een verbod niet gaat werken, daar heb je dit protest niet voor nodig.

Natuurlijk is ons allemaal onrecht aangedaan, want wij liefhebbers/winkeliers en importeurs zijn niet de reden dat er nu een verbod op tafel ligt. Ook ik ben teleurgesteld in de regering, maar wil dat wel op een legale manier uiten.

Doe ermee wat je wilt, maar weet wel dat 1 van de redenen van het verbod “overlast” is en daar zal je dan nu zelf ook aan meedoen en dat maakt je in mijn ogen geen haar beter.

De perfecte avond om alle funke en Albert cat1 spullen te testen op een rustige plek wat ik al een paar maanden wil doen👍😃zou graag mee willen doen,maar sluit me aan bij de reacties hierboven.. 10 uur is ook laat,en voel me denk ik dan toch een tokkie.. nee,ik wil gvd gewoon het hele jaar w88 op die ene avond en vol genieten.... die ene avond weet je wel.... dat je recht onder je pot kan staan en niet hoeft op te letten of weg te lopen. kutzooi.vuurwerk protest vanavond is gewoon overlast veroorzaken en de boel alleen maar negatiever neerzetten.noem het triest,maar ik kan niet wachten om het eerste lontje cat1 van het jaar af te steken vanavond.. ff dat geluid, ff dat lontje dat niet aan wil en ineens aan spat.. ff de lucht van het lontje tot me nemen.... jaaaaman!!!!😍😍😎🤣

De perfecte avond om alle funke en Albert cat1 spullen te testen op een rustige plek wat ik al een paar maanden wil doen👍😃zou graag mee willen doen,maar sluit me aan bij de reacties hierboven.. 10 uur is ook laat,en voel me denk ik dan toch een tokkie.. nee,ik wil gvd gewoon het hele jaar w88 op die ene avond en vol genieten.... die ene avond weet je wel.... dat je recht onder je pot kan staan en niet hoeft op te letten of weg te lopen. kutzooi.vuurwerk protest vanavond is gewoon overlast veroorzaken en de boel alleen maar negatiever neerzetten.noem het triest,maar ik kan niet wachten om het eerste lontje cat1 van het jaar af te steken vanavond.. ff dat geluid, ff dat lontje dat niet aan wil en ineens aan spat.. ff de lucht van het lontje tot me nemen.... jaaaaman!!!!😍😍😎🤣
CAT 1 mag natuurlijk ook gewoon, maar dit protest gaat natuurlijk over F2 spul. Enjoy, Funke F1 is echt top!

Lekker knallen boys, het maakt toch niets meer uit nu het verbod definitief is. Zolang er niks gesloopt wordt of je anderen in gevaar brengt is er met een paar goede ploffers of wat cat 1, onder het mom van 'ik ben het niet mee eens', niks mis.

Ik heb de voorraad er afgelopen jaarwisseling volledig doorheen gejast, dus ik ga bij gebrek aan beter elke knal vanavond met een glimlach tegemoet zien. Laat je maar even horen, kan nooit kwaad. Houd het veilig en bewaar ook nog wat voor de 31e! :)

dit is trouwens mijn account vuurwerkmedianl_ wat een likes en heel veel gedeeld

Bijlagen

• Screenshot_20260606_151304_Instagram.jpg
    Screenshot_20260606_151304_Instagram.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 42
Back
Bovenaan