Vuurwerk protest 22.00 uur

Toevallig zag ik eerder deze week dit filmpje al langs komen. Dit is gewoon knip en plakwerk 🫣

LA’s Fear 280 schots cake.

Zie hier:

Klopt jij hebt gelijk. inmiddels zijn we begonnen met uploaden van beelden die zijn ingestuurd

Nix gehoord hier, de overwegend laffe Hollander heeft het stukje onrecht gewoon geaccepteerd.....en doorrrrrr naar de volgende booby-trap van de Linkse bende van Jetten.

Gewoon accepteren.....juist😏
Ik las al iets over een snackbar verbod in woonwijken om overgewicht tegen te gaan. Dat zal de volgende misschien wel zijn..

Geen idee of het iets met het protest te maken had, maar gisteravond rond 23;15 uur ging het 5 minuten lang tekeer met non stop blokken in Breda t.h.v Geeren-Noord - Wisselaar. Het klonk in ieder geval heerlijk op de galerij en ik kon het net aan zien boven de huizen.

Geen idee of het iets met het protest te maken had, maar gisteravond rond 23;15 uur ging het 5 minuten lang tekeer met non stop blokken in Breda t.h.v Geeren-Noord - Wisselaar. Het klonk in ieder geval heerlijk op de galerij en ik kon het net aan zien boven de huizen.
Dat ging inderdaad lekker door, minuutje of 5 met een goed tempo.

Back
Bovenaan