[POLL] - Beste COMPOUND van 2025

Zoals door Mike beloofd kom ik nog met de top 10 en uiteraard een winnaar!

De top 10 van 2025 van Beste Compound:
  1. 400sh Total Display Show - Magnum Vuurwerk (65 stemmen 11%)
  2. Elegance - Lesli Vuurwerk (33 stemmen)
  3. Hardcore Helium - Rubro Vuurwerk, Firestarter - Broekhoff Vuurwerk (29 stemmen)
  4. Killer Mutant- Rubro Vuurwerk (28 stemmen)
  5. Transbomber - Rubro Vuurwerk (26 stemmen)
  6. Tarantula - Wolff Vuurwerk (25 stemmen)
  7. The Great Wall - Lesli Vuurwerk (23 stemmen)
  8. Spectacle Show 320 - Wolff Vuurwerk (20 stemmen)
  9. Gold Navy - Wolff Vuurwerk (19 stemmen)
  10. Galacticos - Rubro Vuurwerk (13 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!*
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)
* = let op: de vuurwerkprijs is onder voorbehoud van de landelijke regelgeving omtrent vuurwerk.

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Compound 2025: Pietje PYRO

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaar op voor meer informatie.

400 Shots Total Display Show. (batch 5646 )

Hardcore Helium.

Leuk om te lezen dat mijn keuzes de nr.1 & nr.3 zijn geworden!

Het zijn twee compounds die ik zeker opnieuw zal aanschaffen, terwijl ik het al eerder schreef: koop liever niet iets dat ik al eens gehad heb.

Maar voor deze compounds maak ik graag een uitzondering en zal ze iedereen van harte aanbevelen.

3. Hardcore Helium - Rubro Vuurwerk, Firestarter - Broekhoff Vuurwerk (29 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!*
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)
* = let op: de vuurwerkprijs is onder voorbehoud van de landelijke regelgeving omtrent vuurwerk.

Het zou ook niet Haha dit jaar 2 tegelijk geschoten. Maar zeg nou zelf 400 shots in een rap tempo met harde burst voor zo veel schoten. Ja je kent hem nu wel maar toch zo geweld is toch vet! En dat voor 130-150 euro?

Absoluut niet de mooiste compound maar wel gegarandeerd spektakel, rammen van begin tot eind en dat voor een hele schappelijke prijs. Gezien de aantallen die er jaarlijks van verkocht worden wel een terechte winnaar.

Absoluut niet de mooiste compound maar wel gegarandeerd spektakel, rammen van begin tot eind en dat voor een hele schappelijke prijs. Gezien de aantallen die er jaarlijks van verkocht worden wel een terechte winnaar.
Eens! Snap het ergens wel, niet iedereen heeft ook het budget om een zwaarder kaiber te schieten in dat aantal schoten. De prijs/kwaliteit is erg goed bij De TDS400. Ik vind hem spectaculair, maar zeker niet de mooiste/beste compound op de markt. Zelfs geen ruimte in mijn persoonlijke top 10. Maar smaken moeten verschillen, anders heeft iedereen hetzelfde doosjes op straat staan 🤭

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 3xh
De afgelopen paar jaar de umd300 geschoten ivm 'batchzekerheidje' maar magnum had het dit jaar goed voor elkaar met de tds.

Mocht het zo zijn dat we weer legaal mogen dit jaar komt er es de tds. (Nog nooit geschoten)...

Precies mijn gedachte.
Een leuk product en zeker aan te raden. Maar er zijn mooiere en in mijn optiek betere compounds. Maar goed smaken verschillen.

Precies mijn gedachte.
Een leuk product en zeker aan te raden. Maar er zijn mooiere en in mijn optiek betere compounds. Maar goed smaken verschillen.
Denk dat iedereen het daar over eens is. Insane crown bomber, 1.2 firestarter etc... zijn allemaal veeeeel mooier... maar in de straat blijft iedereen de wow factor houden bij die 400😅

De afgelopen paar jaar de umd300 geschoten ivm 'batchzekerheidje' maar magnum had het dit jaar goed voor elkaar met de tds.

Mocht het zo zijn dat we weer legaal mogen dit jaar komt er es de tds. (Nog nooit geschoten)...

Vergeet ook niet de 'nieuwe' speler op de markt: Spectacle Show 320.

Ik heb afgelopen jaarwisseling de UMD300 & TDS400 geschoten, naar mijn mening is de TDS400 beter.

Maar nu je ook de SS320 hebt denk ik dat de UMD300 helemaal niet meer interessant is.

Vergeet ook niet de 'nieuwe' speler op de markt: Spectacle Show 320.

Ik heb afgelopen jaarwisseling de UMD300 & TDS400 geschoten, naar mijn mening is de TDS400 beter.

Maar nu je ook de SS320 hebt denk ik dat de UMD300 helemaal niet meer interessant is.
Als de 400 de goeie batch blijft houden dan inderdaad niet. 300 ultimate blijft ook goed en vaak sterk geprijsd

Als de 400 de goeie batch blijft houden dan inderdaad niet. 300 ultimate blijft ook goed en vaak sterk geprijsd

De 300 & 400 zijn vaak voor nagenoeg dezelfde prijzen op te pikken.
Dan is het 100 shots meer, oké 20MM vs 18MM maar dat merk je nauwelijks.

En dan heeft de 400 nog eens van die heerlijke eind salvo's...

Nee dan is de keus daarin snel gemaakt lijkt me, als je er maar één wilt/kunt kiezen.
Ik wilde ze allebij eens schieten en weet nu hoe ze in de straat presteren, dus dan zou ik de 300 links laten liggen.

Voor aanschaf even mailen welke batch ze hebben en via dit forum checken welke je niet moet hebben.
Dan zit je meestal wel goed toch.

Maar toen verscheen daar ineens de SS320 op het toneel...

Naar mijn mening heeft die 320 de 300 compleet van de markt gehaald.
Tenzij ze met die 300 ineens gaan prijs stunten vind ik hem in één klap eigenlijk totaal niet interessant meer.

En met de kennis van nu had ik mijn 300 van afgelopen jaarwisseling zo ingeruild voor de 320.

Back
Bovenaan