Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit was erg trieste tv gisteravond ja. Op zich was het een prima inhoudelijk gesprek over de excessen aanpakken etc. Maar ik voelde al aankomen dat het vuurwerkverbod nog wel even aangemoedigd moest worden en zo geschiede tussen een duidelijk vooropgezet een-tweetje met mevrouw Kooiman en de presentator. Helemaal triest vond ik de suggestie van de presentator naar Caroline toe, iets van ‘mede doordat uw partij het verbod wou uitstellen is het dit jaar zo geëscaleerd’. Walgelijk journalistiek niveau. Zo lust ik er nog wel een paar. Zullen we dan als het verbod averechts uitpakt en er meer illegaal vuurwerk in omloop komt met alle gevolgen van dien mevrouw Kooiman en alle andere pro-verbod figuren dan ook maar mede aansprakelijk stellen voor de escalatie??
Idd om te kotsen....Vd Plas begon over een gedragsprobleem,conducteurs worden in mekaar geslagen,rellen bij Schevingen maar gelijk kreeg ze te horen ho ho laten we het bij oud en nieuw houden.Vervolgens dat jankwijf die wel 3x benoemt dat ze beschoten is en dat ze blij is dat ze uberhaupt daar zit.Dan schiet je toch verdomme terug denk ik,maar nee omdat hun op de politie schieten word het vuurwerk van de vader met hun dochter afgepakt.Dit was erg trieste tv gisteravond ja. Op zich was het een prima inhoudelijk gesprek over de excessen aanpakken etc. Maar ik voelde al aankomen dat het vuurwerkverbod nog wel even aangemoedigd moest worden en zo geschiede tussen een duidelijk vooropgezet een-tweetje met mevrouw Kooiman en de presentator. Helemaal triest vond ik de suggestie van de presentator naar Caroline toe, iets van ‘mede doordat uw partij het verbod wou uitstellen is het dit jaar zo geëscaleerd’. Walgelijk journalistiek niveau. Zo lust ik er nog wel een paar. Zullen we dan als het verbod averechts uitpakt en er meer illegaal vuurwerk in omloop komt met alle gevolgen van dien mevrouw Kooiman en alle andere pro-verbod figuren dan ook maar mede aansprakelijk stellen voor de escalatie??
Idd om te kotsen....Vd Plas begon over een gedragsprobleem,conducteurs worden in mekaar geslagen,rellen bij Schevingen maar gelijk kreeg ze te horen ho ho laten we het bij oud en nieuw houden.Vervolgens dat jankwijf die wel 3x benoemt dat ze beschoten is en dat ze blij is dat ze uberhaupt daar zit.Dan schiet je toch verdomme terug denk ik,maar nee omdat hun op de politie schieten word het vuurwerk van de vader met hun dochter afgepakt.
Serieus, wapens? En zo zie je maar weer dat ze het elke keer weer ergens anders op gooien... Zo kan je alles wat naar de hulpverleners wordt gegooid wel als wapen bestempelen...
Idd om te kotsen....Vd Plas begon over een gedragsprobleem,conducteurs worden in mekaar geslagen,rellen bij Schevingen maar gelijk kreeg ze te horen ho ho laten we het bij oud en nieuw houden.Vervolgens dat jankwijf die wel 3x benoemt dat ze beschoten is en dat ze blij is dat ze uberhaupt daar zit.Dan schiet je toch verdomme terug denk ik,maar nee omdat hun op de politie schieten word het vuurwerk van de vader met hun dochter afgepakt.

Jawel hoor. Probeer het eens? Valt best mee.Logisch dat ze er niet op door zijn gegaan.
Het gaat over vuurwerk en als je rellen die in de zomer plaatsvinden erbij betrekt. Dan fluiten ze je terug en is het gedaan.
Ze had beter de excessen van de laatste jaarwisselingen kunnen bestuderen in plaats van dit doodbewandelde pad lopen.
Maar dat mag ik vast niet benoemen![]()
Volgens die politie chef kooiman gisteravond is de geweldsinstructie al zo dat ze terug mogen schieten.....Deze oud-politieman spreekt uit wat ik mij al heel lang afvraag. Waarom is de geweldsinstructie van de dienders zoals die is?
Ik zag het maar vervolgens verschuilen ze zich achter het excuus dat ze onschuldigen kunnen raken en/of een kogel kan afketsen. Kan ik inkomen, met scherp schieten is geen grap. Maar daarnaast bestaat er ook zoiets als rubberen kogels om mee te beginnen en ten tweede is mij altijd geleerd om je niet in groepen te begeven die confrontaties opzoeken. Doe je dat wel dan ook niet lopen janken.Volgens die politie chef kooiman gisteravond is de geweldsinstructie al zo dat ze terug mogen schieten.....
Volgens die politie chef kooiman gisteravond is de geweldsinstructie al zo dat ze terug mogen schieten.....

Ze is voorzitter van de politie vakbond, geen chef. Daarvoor zat ze in de kamer voor de SP.Volgens die politie chef kooiman
Ze is voorzitter van de politie vakbond, geen chef. Daarvoor zat ze in de kamer voor de SP.