HVLV
VWC lid
Ergens aankomende week zal dat rapport wel online verschijnen.Wanneer is het jaarlijkse rapport van VeiligheidNL te verwachten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ergens aankomende week zal dat rapport wel online verschijnen.Wanneer is het jaarlijkse rapport van VeiligheidNL te verwachten?
Gebruikelijke termijn van beantwoording is als het goed is 4 weken, maar dit kan door tijdsgebrek of vertraging in het afstemmingsproces op ministerieel niveau worden verlengd met 4 tot 6 weken als het goed is. De brief is net voor kerstreces verstuurd dus beantwoording is op z’n vroegst pas eind januari te verwachten gok ik.Vakantie/reces.
Benieuwd wat de antwoorden worden, maar meestal is het meer een kwestie van de vraag inhoudelijk zoveel mogelijk ontwijken.Gebruikelijke termijn van beantwoording is als het goed is 4 weken, maar dit kan door tijdsgebrek of vertraging in het afstemmingsproces op ministerieel niveau worden verlengd met 4 tot 6 weken als het goed is. De brief is net voor kerstreces verstuurd dus beantwoording is op z’n vroegst pas eind januari te verwachten gok ik.
Ja van 2 kleine partijen BBB en ja21, niks geen vvd meer en dat betekend vvd is omgelult en gaat vrolijk mee in het verbodBehoorlijk vragen pakket
Hier ben ik ook heel bang voor……VVD is allang om. Sterker nog, ze gaan hun 3 voorwaarden nog laten varen ook!
wederom tenenkrommend gezwets wat een niveau..
En hierom moeten het legaal siervuurwerk eruit??
Wat is de ratio van geweld / mensen die wel normaal doen.. Zo oneerlijk.
Mevrouw zegt dat ze 3x beschoten is door legaal siervuurwerk? Ze verteld vervolgens niet wat er is gedaan de daders maar ze heeft wel kunnen zien dat legaal siervuurwerk was.. Om daarna het punt te maken dat legaal siervuurwerk wapens zijn!??
@HVLV pikken we dit? En dan doel ik op de hele branche, ik hoop dat er een krachtig tegenbericht komt. Het siervuurwerk wordt geframed als wapens, dus wij legale stokers worden weer weggezet als criminelen.. Bah!
Als je wat objectiever kijkt kan alles dat schiet(cakes, compounds etc.) als wapen gebruikt worden. Legaal óf illegaal. Dat zij niet altijd het verschil zien tussen een romeinse kaars(illegaal) of een compound van kaarsen(legaal) snap ik ergens ook nog wel. Eigenlijk zou dat ook helemaal niet het onderwerp hoeven zijn want die mongols denken ook niet van. Ohw, is dit "wapen" legaal of illegaal, voordat ze de blauwpetten bekogelen. Het gaat natuurlijk om het gedrag. De motivatie om met welk middel dan ook, hulpverleners te bekogelen.
Deze oud-politieman spreekt uit wat ik mij al heel lang afvraag. Waarom is de geweldsinstructie van de dienders zoals die is?