Bloody Chameleon

Ik had een ongeluk gehad door de ijzel. Dus de eigenaar / administratie gebeld en kon het product tot 1800 ophalen.
Samen met de Snow Blind en Neon.

Kom daar aan; komtir triomphantelijk met de snow blind aanlopen. Duwt hem draaiend in mijn gezicht om non verbaal te zeggen "wegwezen nu". Dus vraag waar de andere twee cakes zijn.

"Al opgehaald en afgestreept aldus de verkoper. Knap; want door het telefoontje wist ik al dat de bestelling er tot einde van de dag zou staan.

Hij 'geloofde mij wel'. Zou ik ook doen als ik jou was want ik weet waar ik over praat.
Hij neemt een collega mee naar achter en komt terug met alleen de Neon.

Dus van al uitgeleverd naar 'alleen de Neon',. :D
Heb het aangegeven in de winkel maar geen zin verder in discussie of moeilijk. En ook geen tijd voor verder die dag.

Later nog wel de eigenaar gecontacteerd.

Daarom zeg ik; degene die hem uiteindelijk heeft afgestoken. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.

Als ik zie wat er aan collecties waren dan snap ik de "Die moet ik hebben"- drang heel goed.

Dat heb ik zelf ondertussen niet meer en de Snow Blind was harder. Lekker puh :D

Zonder gekheid. Ik hoop dat ze ervan genoten hebben.
Quartel zeker?

Klopt. Prima zaak verder en dit echt nog nooit meegemaakt.

Daarom wijt ik het maar aan freaks met kruitstress en hebben hebben hebben drang het laatste jaar.
En het had nog opgelost kunnen worden.

Alleen besloten om het zo te laten in goed overleg. Voor normale producten die ze het jaarrond verkopen had ik teruggekomen en had men het als altijd goed opgelost.

Zoals ik van ze gewent ben.

Back
Bovenaan