1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Is niet uit te leggen hoe ik me voel. Ik voel me leeg, ik voel me ellendig, ik voel me moe, ik voel me uitgeblust. Ik heb er geen ervaringen mee, maar volgens mij is depressief voelen dit hoe ik mij nu op 1 januari voel. De hele dag door gaan er gedachtes door me hoofd, ik kan wel janken.

Ik haat deze dag al sinds ik een kleine jongen was. Alles weer voorbij, dit jaar nog even extra zuur met het aanstaande verbod.
Precies dit, voel me zo brak vandaag , zo erg had ik het voorgaande jaren niet .

Gisteren van 8 uur 's ochtends tot 2 uur vannacht volop gestookt, dat zal ook wel een van de oorzaken zijn dat ik hier nu met flinke spierpijn in vooral de benen zit maar ook de gedachte dat dit zomaar de laatste Oud en Nieuw kan zijn geweest zoals we die gewend waren :sad:

Laatst bewerkt:
Is een dag die heel dubbel voelt, nu nog sterker dan normaal.

Aan de ene kant kijk je terug op een hele mooie dag. Heel blij dat al het vuurwerk zo goed presteerde en ook blij dat alles goed is gegaan.

Aan de andere staat het onzekere van het aanstaande verbod. Filmpjes van andere leden en compilaties op YouTube kijken om alvast een lijstje te gaan opstellen voor de komende jaarwisseling is de manier om door januari heen te komen. Dat voelt nu toch anders en maakt 1 januari toch wat moeilijker dan dat het al was

Vrouw en ik voelen ons alsof we wat alcohol op hebben (maar geheel onthouders). We zaten niet in ons huis en zijn in het huisje gebleven en rond 15 uur nog twee uur gaan slapen daar. Nadat we in de ochtend de bende hadden opgeruimd op straat met de anderen.
Verder voelen we ons prima. Geen katerig gevoel hoor, er is veel meer in het leven dan vuurwerk. VOlgend jaar doen we het gewoon weer.

Dubbel gevoel.

Mega leuke periode weer achter de rug, met het struinen over websites. Lekker loeren op vwc, en nu ja.. val je toch in een soort gat.

Gaan we het ooit nog zo beleven als we gewend zijn.. hopelijk snel antwoord daar op.