Nachtbrakerstopic 29-30 december 2025!

Wij konden uitslapen vandaag, aangezien we pas rond de middag de bestelling hoeven op te halen. Toch door de spanning zoals elk jaar, euforisch wakker worden om 5.00 uur 🫣.

Bakske koffie, Top 2000 op de tv en maar gewoon afwachten totdat we weer op pad gaan...

Heerlijk zo dit topic, gisteren supermarkten in Duitsland geweest. Vandaag rondje gildenhaus & Gronau om mijn voor bestellingen op te halen. Begin rustig wat later op de dag. Succes allemaal vandaag 🤞
Misschien kom ik je nog wel tegen zo ook in gildehaus te vinden. Succes met het ophalen 👍

Vandaag de hele dag aan het werk, in de avond even naar de kapper en daarna door naar een verjaardag. Eigenlijk wel chill dat ik alles gisteren heb kunnen doen. Heb nu een rustig dagje waarin ik mee kan kijken en genieten van alle posts. Moet morgen helaas wel werken, wegens afsluiting van het jaar. Mensen die hetzelfde hebben?
Hopelijk kan ik voor 3 uur afsluiten om nog even snel naar een lokale dealer te gaan. Wil nog wat grondbloemen, paar kleine potjes en eventueel wat jumping jacks ofzo. Leuk om erbij te hebben voor de kinderen uit de familie.

Dacht ik eff naar het gemeentehuis te gaan voor een nieuw rijbewijs.
Oeps en daar stond toen op mijn looproute van de parkeerplaats een vuurwerk winkel!

De emotie nam het toch over maar even de winkel in zonder intentie om te kopen.
Krak zij mijn ruggengraat 😅i
Tog maar de ignition blast en de color crossette meegepakt.

Back
Bovenaan