Vandaag bij rowy geweest voor de laaste bestelling. Goed geregeld daar geven alles op karen of hondtjes of kratten en die mag je mee nemen naar je uit waardoor inladen echt super gaat. Zoude sommige winkels wat van kunnen leren
De transbombers van de vuurwerk 365 actie waren goed gelukt iedereen liep met een doos van 2 stuks weg.
In 20 minuten tijd heb ik er denk 50 stuks de winkel uit zien gaan.
Mooiste was echt 2 oude mannen stonden er al.
1 had een volledige kas vol met van alles moois en de andere met ze rollator even 3 bestellingen ophalen. En die man was trots dat 3 mensen ze compounds naar ze auto droegen, prachtig gezicht om te zien.
En je krijgt bij rowy nog een bon voor 10% korting dus toch nog maar 2 Fontijnen aangeschaft voor de kleine man.
Ik ben klaar met halen dus lekker andere voorbereidingen treffen voor morgen.
De transbombers van de vuurwerk 365 actie waren goed gelukt iedereen liep met een doos van 2 stuks weg.
In 20 minuten tijd heb ik er denk 50 stuks de winkel uit zien gaan.
Mooiste was echt 2 oude mannen stonden er al.
1 had een volledige kas vol met van alles moois en de andere met ze rollator even 3 bestellingen ophalen. En die man was trots dat 3 mensen ze compounds naar ze auto droegen, prachtig gezicht om te zien.
En je krijgt bij rowy nog een bon voor 10% korting dus toch nog maar 2 Fontijnen aangeschaft voor de kleine man.
Ik ben klaar met halen dus lekker andere voorbereidingen treffen voor morgen.