BENZ
VWC lid
Elegance van Rakio dan een optie wat vinden jullie? Of moet die in de verkoopIk zie voor Leeuwarden overal 4bft op eigenlijk alle weer apps
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Elegance van Rakio dan een optie wat vinden jullie? Of moet die in de verkoopIk zie voor Leeuwarden overal 4bft op eigenlijk alle weer apps
30 decElegance van Rakio dan een optie wat vinden jullie? Of moet die in de verkoop![]()
Haha dacht ik ook even aan maar totaal geen zin in gezeik van de buurt en of verraders met alle gevolgen vandien30 dec![]()
Ja dat dus.Dat betekent dat die wind dus ook steeds eerder deze kant op komt? Alsjeblieft niet weer1 januari is windkracht 7 hier aan de kust pfffff
Conclusie wind: 3-4 Bft mogen we zonder meer gunstig noemen, maar we zien nu een verschuiving met een eerdere/grotere invloed van de depressie. Dit begint nu weer net iets eerder. Diverse opers waaronder ook ECMWF gaan hier in mee.
Komt goed... Alleen 2007 was echt niet te doen, voor de rest nooit zó erg geweest dat je je eigen vuurwerk niet eens meer kon zien. Al gaat er dit jaar wel gigantisch veel de lucht in natuurlijk, meer dan ooit.Die geeft in Deventer mist aan, dat is niet te hopen...
Ja dat is zeker waar even snel een fonteintje neerzetten is er de laatste jaren niet meer bijPrecies dit. Fonteinen even vastzetten, that's all. Wel verdwenen de tijd dat je rustig meterpakket dingetjes Los op de stoep kon zetten
Wat ik me vorige jaren op dit forum heb laten vertellen is dat gfs het mins rekening houd met wind vertraging van zee naar land. Daardoor de beaufort altijd net even hoger dan de werkelijkheid?Oper is voor het het zuidwesten en westen zo'n beetje de slechtste kaart qua wind. Zit in Zeeland helemaal bovenaan en voor regio west bij de 10% slechtste leden. Dat moet wel gezegd.
Pakken we de kansverdeling voor Vlissingen dan is deze qua gemiddelde rond 0.00 uur ook gestegen maar 5 Bft kans is dan weer naar vrijwel nul gedaald...Het gaat dan echt om het noordwesten van Walcheren en vooral het westelijke deel van Schouwen.
Ja dat dus.
is jorginho al bijgedraaid?
Dat lijkt echt een perfecte avond om alvast wat gouden zaken te laten dwarrelen Meer op de hometrainer zitten....Voor mn gevoel is windkracht 3 best pittig, maar is dat alleen mijn gevoel of is dat ook echt te gek?
Voor mn gevoel is windkracht 3 best pittig, maar is dat alleen mijn gevoel of is dat ook echt te gek?
Mooi! Hoe krijg je die in Windy, heb je er premium voor nodig?
Dat wil jij helemaal niet zien voor grunMooi! Hoe krijg je die in Windy, heb je er premium voor nodig?
Je tikt eerst je plaatsnaam aan op de map zelf. Dan tik je onderin op de rode balk en popt hij omhoog. Dan onderin de rode balk voorspellingen vergelijken.Mooi! Hoe krijg je die in Windy, heb je er premium voor nodig?