Koala
VWC lid
Staan toch nog verrassende producten in zoals de Tarantula, Flash of the gods 2.0 en Oriental Mandarin..
Let wel dat dit de Tarantula van Weco betreft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staan toch nog verrassende producten in zoals de Tarantula, Flash of the gods 2.0 en Oriental Mandarin..
Goede sidenote inderdaad voor iedereen die anders in rep en roer is.Let wel dat dit de Tarantula van Weco betreft.
Bekijk bijlage 1822162
Is dit "DE" display show?
dat artikelnummer is mij vreemd, was toch de 5136 en nog 1, zou wel de beste versie zijn die ze afkeurenCorrect.
Is het van de oriental mandarin een bepaalde batch of alles? Kon dat niet echt er uit opmakenStaan toch nog verrassende producten in zoals de Tarantula, Flash of the gods 2.0 en Oriental Mandarin..
Stellar alleen batch 3 als ik het goed zie....Zie de Stellar er tussen staan, hoop dat er meerdere batches van zijn.
Ik heb geen idee hoeveel batches er zijn dus durf het niet te zeggenIs het van de oriental mandarin een bepaalde batch of alles? Kon dat niet echt er uit opmaken
Naja heb niks gehoord van de winkel waar ik magnum display 400 heb besteld dan zal het wel goed zijn lijkt mijdat artikelnummer is mij vreemd, was toch de 5136 en nog 1, zou wel de beste versie zijn die ze afkeuren
Ik heb een winkelier waar ik de Flash of the Gods 2.0 in bestelling heb staan een mail gestuurd met dezelfde vraag.Is het van de oriental mandarin een bepaalde batch of alles? Kon dat niet echt er uit opmaken
Die pretstokers verzinnen er jaarlijks gewoon een afkeursmoesje bij...Lontvertraging, hét nieuwe speerpunt van de IL&T!![]()
Wel apart eigenlijk, vraag me dan of of deze batch destijds ook afgekeurd is geweest...Maar besef even dat ze zelfs batch 2023 dus nog steeds testen, ipv alleen wat nieuw binnenkomt dit jaar..
Nee, anders zou die er nu niet bijgestaan hebben. Eenmaal afgekeurd zonder dat het te verhelpen is, dan mag het niet op de markt.Wel apart eigenlijk, vraag me dan of of deze batch destijds ook afgekeurd is geweest...
En of ze dat per jaar bijhouden/vergelijken, anders zou je een afgekeurde batch van een jaar eerder weer opnieuw in kunnen voeren een jaar later