[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Die slag heb ik al geslagen met een paar offertes tijdje terug 😉 Dit is juist leuk omdat er rond deze tijd geen leuke deals meer zijn , maar alles alleen maar in prijs stijgt naar de verkoopdagen toe. Dit was lekker om af te toppen. 😂

Alleen als dat tijdsblok er nog is, gewoon dezelfde tijd kiezen en dan beide bonnen samen inleveren. We kunnen helaas niets meer bundelen op dit moment.
Is het tijdsblok er niet meer: Kies dan een tijd voor je andere order en we kunnen hem bij de andere zetten (even een app of DM)

Alleen als dat tijdsblok er nog is, gewoon dezelfde tijd kiezen en dan beide bonnen samen inleveren. We kunnen helaas niets meer bundelen op dit moment.
Is het tijdsblok er niet meer: Kies dan een tijd voor je andere order en we kunnen hem bij de andere zetten (even een app of DM)
Tijdsblokken 12 uur ‘s nachts waarschijnlijk allemaal vol?

Even polsen!

Wat zouden jullie hier van vinden?

Dit inmiddels via Ali binnen gekregen en ik wil je bedanken voor dit onder de aandacht brengen.

Ja de kwaliteit is ruk maar het kost ook weinig dus als je er meerdere besteld, heb je hier gewoon plezier van.

Heb de spiraaltjes die gaan gloeien zelf iets omhoog gebogen zodat ze beter contact maken met het lontje.
Ook heb ik ondervonden dat het lontje precies in het midden klemmen met het uit einde boven het spiraaltje beter werkt als de lont aan twee kanten bevestigen.

Met Cat.1 getest, ongeveer 10 items en 1 keer gehad dat de lont niet ontbrandde omdat die niet goed contact maakte met het spiraaltje.

Dus dit is echt een fijn item om te gaan gebruiken en van een afstandje je cake/compound te ontsteken, helemaal bij meerdere items tegelijk!

Geen blaren meer, geen rennen meer, geen aanstekers die weigeren bij items 2/3 en je niet alles tegelijk kan fakkelen zoals je wilde.

Eigenlijk is dit wel een must have in mijn ogen.

Over de duurzaamheid kan ik nog niks concreets zeggen maar ik denk niet dat ze lang mee gaan zo op het eerste gezicht na 10 items.

Omdat we toch wat vragen krijgen over de afkeurlijst van vandaag.

Wij hebben alles kunnen oplossen zonder impact voor de orders!

Uiteraard blijven de eerder gecommuniceerde vervangers wel actief. (Kooi vervangers en Blinking Willow)

Back
Bovenaan