[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

En toen was het 2026!

Wat hebben wij 3 geweldige dagen gehad in de winkel! Het was een jaar om nooit te vergeten.
De leuke reacties hier, de goede samenwerking met onze leveranciers en natuurlijk de fijne collega's was echt hartverwarmend. Het waren dan ook wel echt 3 dagen met een lach en een traan.

Gisteren zijn er veel tranen geweest bij velen van ons, na 30 jaar is er een grote kans dat wij als hechte groep van bijna 40 mensen geen 40 uur in 3 dagen samen werken met elkaar en deze geweldige tijd moeten gaan missen.

Het was zoals verwacht erg druk, maar wij hebben het gelukkig goed onder controle weten te houden en ik denk dat 95% van onze klanten binnen 20 minuten weer de deur uit was. Ook onze leveranciers hebben de drukte ervaren, helaas liep alles daardoor niet altijd even soepel met de leveringen, maar ook hier hebben we eigenlijk bijna alles kunnen opvangen met de marges die we hebben ingebouwd en de grote voorraaden die we aanhouden. Toch moesten we woensdag een aantal items vervangen. Dat gezegd hebbende hebben we denk ik 30x een vervanger moeten aanbieden op duizenden bestellingen.

Ik wil iedereen namens de gehele crew van Vuurwerk Pap bedanken voor jullie vertrouwen en support, voor, tijdens en na dit seizoen. Zonder jullie zijn veel dingen die wij doen niet mogelijk en dat geeft ons energie om het ieder jaar een beetje beter te doen. Wij waarderen alle feedback die is gegeven en hopen dat we hebben laten zien dat wij luisteren en graag verbeteren! Als ik naar dit jaar kijk dan ben ik enorm trots op wat wij hebben neergezet en gaan we (Zoals het er nu uit ziet) eruit met een geweldig jaar met geweldige resultaten.

DANK - JULIIE - WEL

Hulde aan jullie Rick de vervangers die ik had waren gewoon echt top. Mijn enige feedback geen xplode / wtf meer die zijn me zwaar tegen gevallen.

Jullie eigen bakken 100% aanrader van genoten. Crown collection en Magnum weer top!

Back
Bovenaan