Ja bizar, wat een start, nu eigenlijk al geslaagd toch, hopelijk gaat het lekker door. Weer even inkomen, maar de sfeer is weer lekker en de komende dagen bouwt dat enkel nog meer op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe vermoeider ze worden hoe leuker t word vaak hahahaJa bizar, wat een start, nu eigenlijk al geslaagd toch, hopelijk gaat het lekker door. Weer even inkomen, maar de sfeer is weer lekker en de komende dagen bouwt dat enkel nog meer op.
Bizar, wat een bedrag zeg. Ff opgezocht, vorig jaar was de tussenstand op de eerste dag 2.9mil, fors verschil met nu dus. T zit echt weer in de lift, mooi om te zien.Eerste tussenstand 4.3 miljoen..![]()
Het gaat lekker hoor, ben benieuwd of er een record in zit dit jaar...En de 2de tussenstand is 5.9miljoen!
Ik kom net thuis van Donadoni tref ik dit thuis aan, de kids zijn al de hele middag statiegeld aan het inzamelen
Edit: Er is in een middagje tijd een keurige 115,- opgehaald!!
Bekijk bijlage 1821477wat goed en mooi man en getuigt ook wel van een goede opvoeding,dus pa en ma ,doen jullie goed![]()
Ik kom net thuis van Donadoni tref ik dit thuis aan, de kids zijn al de hele middag statiegeld aan het inzamelen
Bekijk bijlage 1821477
Te gek man, dit soort dingen is top om te zien, kids wat te doen en weer een prachtig bedrag voor het goede doel.Ik kom net thuis van Donadoni tref ik dit thuis aan, de kids zijn al de hele middag statiegeld aan het inzamelen
Bekijk bijlage 1821477
Ja lachen toch, gisteren kwam t ineens op als poepen bij ze. Vanmorgen een papier gemaakt met daarop een uitleg waarvoor ze het deden en daar gingen ze hoor. Als kers op de taart kwamen ze ook nog op tv langs met hun foto dus de dag kan niet meer stuk hahaTe gek man, dit soort dingen is top om te zien, kids wat te doen en weer een prachtig bedrag voor het goede doel.
Wat een tussenstand, de sfeer zit er echt al goed in weer.
Tnx man!!Wohww mooi man, en getuigt ook wel van een goede en rechtvaardige opvoeding,dus pa en ma
Maar die indruk had ik vanmiddag gelijk al van je hoor tijdens de gesprekken,top man