Serious request.

Ja bizar, wat een start, nu eigenlijk al geslaagd toch, hopelijk gaat het lekker door. Weer even inkomen, maar de sfeer is weer lekker en de komende dagen bouwt dat enkel nog meer op.

Ja, en het volk dat erheen gaat wordt steeds enthousiaster, in het weekend lekker druk tot laat enzo. Ik vind het mooi om te zien hoor, zeker nog even doneren van de week. Leuk als ze weer zo een actie hebben, soort challenge voor een budget, dat is altijd mooi, direct iedereen er vol op, dat moment is er altijd.

En ja de allereerste (paar keer) in mijn eigen Utrecht waren natuurlijk de beste en leukste maar gaat vooral natuurlijk om het goede doel, maar kijk idd zelf ook wel wat minder als voorheen

Den Bosch is lekker dichtbij, misschien voor de sfeer voor het eerst in mijn leven eens langs bij die glazen kubus. Kijken of het wat is.

Ik kom net thuis van Donadoni tref ik dit thuis aan, de kids zijn al de hele middag statiegeld aan het inzamelen🤣

Edit: Er is in een middagje tijd een keurige 115,- opgehaald!!
Bekijk bijlage 1821477
Te gek man, dit soort dingen is top om te zien, kids wat te doen en weer een prachtig bedrag voor het goede doel.
Wat een tussenstand, de sfeer zit er echt al goed in weer.

Te gek man, dit soort dingen is top om te zien, kids wat te doen en weer een prachtig bedrag voor het goede doel.
Wat een tussenstand, de sfeer zit er echt al goed in weer.
Ja lachen toch, gisteren kwam t ineens op als poepen bij ze. Vanmorgen een papier gemaakt met daarop een uitleg waarvoor ze het deden en daar gingen ze hoor. Als kers op de taart kwamen ze ook nog op tv langs met hun foto dus de dag kan niet meer stuk haha

Back
Bovenaan