400 Shots Total Display Show

Als je een goede batch hebt kan die haast niet tegenvallen in de straat. Het tempo was bij mij echt ongekend. Bijna geen pauzes en heerlijke salvo's in de laatste cake.

Ik heb hem gisteren ook besteld bij de driesprong in zoetermeer voor 169 en dat is best prijzig als ik zo hier rond kijk, maar ik wilde er ook niet heel ver voor gaan rijden. Dat kost ook weer benzine😅

Laatst bewerkt:
Als je een goede batch hebt kan die haast niet tegenvallen in de straat. Het tempo was bij mij echt ongekend. Bijna geen pauzes en heerlijke salvo's in de laatste cake.
Dat klopt idd wel, het is ook echt de setting waar je deze afsteekt, midden in een straat vol huizen of op een kruispunt of veld is wereld van verschil. In een straatje waar je recht onder staat is dit echt wel een beuker.

Weet nog goed dat we 4 jaar geleden onze hele collectie er doorheen hadden geschoten, en dat was behoorlijk wat, toen een buurman naar buiten kwam met dit blok. We stonden van een afstand te kijken, maar wat een ding. Toen ie was afgelopen direct even wezen kijken wat dit tog was, tot onze verbazing was het deze bak. Sindsdien ieder jaar weer in de collectie.

Ik ben erg benieuwd. Vorig jaar de slechte batch gehad en was zwaar slecht. Na lang wikken en wegen toch een herkansing dit jaar, met betere batch is me beloofd.

De achterburen hadden hem vorig jaar ook en dat leek wel goed.

Ik ben erg benieuwd. Vorig jaar de slechte batch gehad en was zwaar slecht. Na lang wikken en wegen toch een herkansing dit jaar, met betere batch is me beloofd.

De achterburen hadden hem vorig jaar ook en dat leek wel goed.
Je kan altijd even een mailtje sturen naar de dealer, ik weet bijvoorbeeld van mijn dealer dat hij die slechte batch niet meer heeft

Back
Bovenaan