Batch no 5136-2024-2Kijk naar het productiejaar. 2025 komen allemaal uit dezelfde fabriek en zijn volgens Magnum allemaal goed. Die 2024-batch kwam uit een andere fabriek waar geen zaken meer mee wordt gedaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Batch no 5136-2024-2Kijk naar het productiejaar. 2025 komen allemaal uit dezelfde fabriek en zijn volgens Magnum allemaal goed. Die 2024-batch kwam uit een andere fabriek waar geen zaken meer mee wordt gedaan.
Nee, dat is niet nodig.Moet deze doorgelont worden?
Thanks!Nee, dat is niet nodig.
Vet man, blij dat ik hem heb dit jaar
u heeft een vuurwerkverbod in uw stad.... mag dat allemaal welVet man, blij dat ik hem heb dit jaar

Dat klopt idd wel, het is ook echt de setting waar je deze afsteekt, midden in een straat vol huizen of op een kruispunt of veld is wereld van verschil. In een straatje waar je recht onder staat is dit echt wel een beuker.Als je een goede batch hebt kan die haast niet tegenvallen in de straat. Het tempo was bij mij echt ongekend. Bijna geen pauzes en heerlijke salvo's in de laatste cake.
Ik ben erg benieuwd. Vorig jaar de slechte batch gehad en was zwaar slecht. Na lang wikken en wegen toch een herkansing dit jaar, met betere batch is me beloofd.Als je een goede batch hebt kan die haast niet tegenvallen in de straat. Het tempo was bij mij echt ongekend. Bijna geen pauzes en heerlijke salvo's in de laatste cake.
Je kan altijd even een mailtje sturen naar de dealer, ik weet bijvoorbeeld van mijn dealer dat hij die slechte batch niet meer heeftIk ben erg benieuwd. Vorig jaar de slechte batch gehad en was zwaar slecht. Na lang wikken en wegen toch een herkansing dit jaar, met betere batch is me beloofd.
De achterburen hadden hem vorig jaar ook en dat leek wel goed.
147 geen 118Op dit moment nog steeds 118 bij Herman de Haan Genemuiden (Boven Zwolle)
Gaat nog 20% van af147 geen 118