Beast Of Burden Total [Compound]

Toch uiteindelijk gezwicht. Degene waar we dit jaar vieren vroeg of er een mooie bak gekocht kon worden en stopte wat geld toe.
Uit het 'hulp gezocht' topic werd deze aanbevolen. De knoop toch maar doorgehakt en bestelt. Er zat nog 10% korting op dus dat is mooi, scheelt minder eigen bijdrage.

Toch uiteindelijk gezwicht. Degene waar we dit jaar vieren vroeg of er een mooie bak gekocht kon worden en stopte wat geld toe.
Uit het 'hulp gezocht' topic werd deze aanbevolen. De knoop toch maar doorgehakt en bestelt. Er zat nog 10% korting op dus dat is mooi, scheelt minder eigen bijdrage.
Lekker hoor, mooie doos!

De taalnazi in mij; het scheelt je eigen bijdrage. Ik hoop niet minder want dat zou betekenen dat je geld bij moet leggen 🤣

Lekker hoor, mooie doos!

De taalnazi in mij; het scheelt je eigen bijdrage. Ik hoop niet minder want dat zou betekenen dat je geld bij moet leggen 🤣
Ah, ter verduidelijking: de bijdrage was 200, de rest leg ik zelf bij.

Gezien de winkel én goedkoper was dan de meeste anderen én korting gaf, hoef ik zelf minder bij te dragen.

Haha, hier gisteravond laat toch ook voor de bijl gegaan, weer aan de collectie toegevoegd..geeft (als ie goed doorloopt maar das vooraf check-dubbelcheck) toch echt wel een wauw reactie in de straat.
Zoals al eerder aangegeven, wel echt even goed de lontjes checken, de vertraging kan wat van de lol bederven maar als je daar zelf vooraf nog naar kijkt dan is het in mijn ervaring echt een topbak.

Back
Bovenaan