[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

We trekken de grens bij de Black Friday artikelen. Een doosjes grondbloemen is geen probleem, maar misschien andere kleine artikelen wel, daarom gaan we voor duidelijkheid en zeggen we alleen de Black Friday deals.

Alle afhaalmomenten voor de eerste dag zijn dicht en dat moeten we ook zo houden, anders is er een grote kans dat er nog meer klanten komen.
Het systeem controleert de voorraad voor je afhaalmoment en zal dus zeggen dat het goed gaat. Als we vervolgens je hele order verplaatsen naar de eerste dag, loopt de voorraad in de soep.

Dus: heb je een afhaalmoment op de eerste dag? Dan kan je Black Friday deals bestellen met een willekeurig afhaalmoment op een andere dag. Deze gaan we handmatig naar de eerste dag overzetten. Zitten er andere producten bij je bestelling in? Dan blijft die order op de tweede of derde dag staan.

Je bent uiteraard van harte welkom om meerdere dagen langs te komen.
Helaas zit er voor mij persoonlijk niets bij de actie wat mij aantrekt....
Maar als ik het goed begrijp kan ik met mijn afhaalmoment op de eerste dag niets anders meer bestellen (behalve blackfriday artikelen) wat ook bij het eerste afhaalmoment gevoegdt wordt?
Want dan ben ik in principe 'uitbesteld' zeg maar...

Back
Bovenaan