FatAzz
VWC lid
We doen niet aan budgetten dit jaar, dan maar 3 weken op water en brood!Betere vraag, houden we ons aan ons budget....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We doen niet aan budgetten dit jaar, dan maar 3 weken op water en brood!Betere vraag, houden we ons aan ons budget....

Budget Budget? Flikker.op met.budget volgasssWe doen niet aan budgetten dit jaar, dan maar 3 weken op water en brood!
Die tent blijft ook met de verkoopdagenAaaaah dat is waarom er nu in Joure een mega tent voor de deur staat opgebouwd![]()

Alles in de tent, voor 50%!Die tent blijft ook met de verkoopdagen![]()
Behalve de inzet!Alles in de tent, voor 50%!
Ja haha dat dus nu moet ik toch op een andere dag ze gaan halenHad toch gehoopt op die private label 30mm dozen
Laat u wel wat voor mij overOwow wat een top BF deals weer dat wordt hamsteren om 15:00
Dag ruggengraat we gaan ervoor.
Bedankt @Vuurwerk Outlet voor deze top deals
Helaas zit er voor mij persoonlijk niets bij de actie wat mij aantrekt....We trekken de grens bij de Black Friday artikelen. Een doosjes grondbloemen is geen probleem, maar misschien andere kleine artikelen wel, daarom gaan we voor duidelijkheid en zeggen we alleen de Black Friday deals.
Alle afhaalmomenten voor de eerste dag zijn dicht en dat moeten we ook zo houden, anders is er een grote kans dat er nog meer klanten komen.
Het systeem controleert de voorraad voor je afhaalmoment en zal dus zeggen dat het goed gaat. Als we vervolgens je hele order verplaatsen naar de eerste dag, loopt de voorraad in de soep.
Dus: heb je een afhaalmoment op de eerste dag? Dan kan je Black Friday deals bestellen met een willekeurig afhaalmoment op een andere dag. Deze gaan we handmatig naar de eerste dag overzetten. Zitten er andere producten bij je bestelling in? Dan blijft die order op de tweede of derde dag staan.
Je bent uiteraard van harte welkom om meerdere dagen langs te komen.
ja ik ging er vanuit dat die 30mm labels wel kwamen met black friday haha.. tja dan dit jaar niksJa haha dat dus nu moet ik toch op een andere dag ze gaan halen![]()

Is het nou 1 ding of zijn het meerdere cakes op je lijstje?Er stond nog 1 ding op het lijstje... de losse riakeo cakes voor een mooie prijs. En wat doet outlet... nou moet ik toch weer de portemonnee trekken![]()

Ik breng het bij de vrouw als 1 ding. Niets aan gelogen toch? 5 cakes maar in dit geval 1 pakketIs het nou 1 ding of zijn het meerdere cakes op je lijstje?![]()