1.2" The Showdown 100sh

Wij hadden vorig jaar een belachelijk grote collectie! Dit is één van de weinige boxen die er 100% nog eens moet komen vind ik. Ik vind 'm werkelijk prachtig, samen met een hele mooie opbouw en een unieke finale cake die je elders niet zult tegen komen.

De Burst was dan niet zoals de EFS, maar vond 'm voor €120 zeker niet slecht! Samen met de Sky Sympony voor mij de 1.2" toppers van de afgelopen o&n.

Kan aan mij liggen, maar ik vond deze bak een beetje tegenvallen. Waarschijnlijk had ik teveel de EFS verwacht en dat was ie zeker niet. Het is geen slechte compound en de €115 nog wel waard, maar vooral het eerste gedeelte kwam er voor 30mm niet helemaal goed uit. De laatste cake is wel top. Mooie salvo's met wat agressieve crackling.

Kan aan mij liggen, maar ik vond deze bak een beetje tegenvallen. Waarschijnlijk had ik teveel de EFS verwacht en dat was ie zeker niet. Het is geen slechte compound en de €115 nog wel waard, maar vooral het eerste gedeelte kwam er voor 30mm niet helemaal goed uit. De laatste cake is wel top. Mooie salvo's met wat agressieve crackling.

Helemaal mee eens!

Eens, had er ook meer van verwacht.

Back
Bovenaan