FizzlePhantom
VWC lid
Van de merken waar we het nu over hebben, is dit de website:' Https://surhuisterveen.vuurwerkexpert.nl/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van de merken waar we het nu over hebben, is dit de website:' Https://surhuisterveen.vuurwerkexpert.nl/

Op dit moment hebben ze bij Gouda deze deal;zou iemand mij 2 compounds voor het liefst onder of precies 200 euro kunnen aanraden van broekhoff/pangu/evolution/gbv weco/aantal van magnum? (Voornamelijk i like legal lijn)
Gewoon doen laatste jaarIk heb even wat berekingen gedaan en ik kan helaas niet beide doen, ICB/ Firestarter
Dik ding hoorIk was eerlijk gezegd die firestarter al helemaal vergeten, maar die ziet er toch wel heel mooi uit.
Zitten ook nieuwe producten tussen we weten niet hoe ze int eggie uitpakkenNog meer om aan te raden, of is dat het beste van het beste?
ik noem 2 compounds per keer op en achter elkaar, samen komen zo op ongeveer 200 a 250 uit.Ik volg het niet helemaal
Oké dan begrijp ik het!ik noem 2 compounds per keer op en achter elkaar, samen komen zo op ongeveer 200 a 250 uit.
dus ik geef je 2 x een optie waar je misschien wat mee kunt, van de merken die je wilde.
Double defence , saga continues, F.U , Extreme mixed caliber, Insane crown bomber, 1,2 Firestarter.Van de merken waar we het nu over hebben, is dit de website:' Https://surhuisterveen.vuurwerkexpert.nl/
Ja maar ik vind die losse cakes ook mooiGewoon doen laatste jaar
Dan maar wat losse cakes minder heb je wel kwaliteit
Die had ik vorig jaar ook, waren wel mooi, alleen erg kort. ( five legends)Double defence , saga continues, F.U , Extreme mixed caliber, Insane crown bomber, 1,2 Firestarter.
voor cake setjes zou ik zo die The five legends pakken. Delicious mix is geinig om gewoon te stoken, maar geen baas in de straat niveau.
met deze opties kan je wel wat uitzoeken.
Geen enkele freak hier blijft binnen zijn budget, laat dat een troost wezen.Ja maar ik vind die losse cakes ook mooide atmosphere wil ik bijvoorbeeld ook graag wat natuurlijk ook een compound is en die laatste cake van de delicious mix vind ik persoonlijk ook erg mooi net zoals platinum hero en iron Giant etc etc.
Ja dat geloof ik graag, ik heb die keus alleen niet helaasGeen enkele freak hier blijft binnen zijn budget, laat dat een troost wezen.
Volgens mij zijn er al aardig wat tips gegeven inmiddels. Ik zou persoonlijk nog voor die battle of angels gaan. Vind dat echt een topding.Dus als het budget ( voor broekhoff) nou ~ 400 euro is wat kan ik daar dan het beste voor halen. ( cakes + compound(s))