Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Loser niet, pechvogel wel. Ondanks de grote hoeveelheid prijsvragen van Vuurwerkplanet, en dan bedoel ik niet alleen dit jaar, ben ik hier nog nooit in de prijzen gevallen en dit lijkt toch echt de laatste kans te zijn.Hebben meer mensen het gevoel dat je een enorme loser bent als je hier nog niks hebt gewonnen ?![]()
Het gaat maar door, en zelfs een 2e cryptische![]()
Ik doe al jaren mee maar heb nog nooit iets gewonnen. Dat maakt je geen loser, dat is toewijding. Wellicht win je de volgende prijsvraag wel.Hebben meer mensen het gevoel dat je een enorme loser bent als je hier nog niks hebt gewonnen ?![]()
Het gaat maar door, en zelfs een 2e cryptische![]()
En je hebt ook nog veel mensen die vooral regionaal posten, wat ik overigens ook goed begrijp.Ik voel me ook altijd een beetje zoals Lance Stroll in de F1. Technisch gezien kwalificeer je je wel, maar winnen zit er niet in.
Maar volgens mij zijn er ook zo bizar veel mensen die meedoen. In deze topics posten mensen die ik nooit in de shoutbox of in andere topics zie. Daarnaast natuurlijk ook nog een hoop mensen die sowieso nooit wat posten. Overigens geen problemen mee hoor, maar meer om aan te geven dat de kans dat je wint niet perse heel groot is.
Ben wel benieuwd hoeveel (goede) inzendingen er gemiddeld binnenkomen.
Ik heb juist dat ik er niet uit kom welke banden te moeten gebruiken. Blijf maar twijfelen..Ik voel me ook altijd een beetje zoals Lance Stroll in de F1. Technisch gezien kwalificeer je je wel, maar winnen zit er niet in.
In F1 ben jij Daniel Ricciardo, het gaat prima zolang je aan het winnen bent, totdat het opeens is afgelopen.Ik heb juist dat ik er niet uit kom welke banden te moeten gebruiken. Blijf maar twijfelen..
of Lewis...In F1 ben jij Daniel Ricciardo, het gaat prima zolang je aan het winnen bent, totdat het opeens is afgelopen.