Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De effecten waren mooi maar miste een goede burst vond ikDeze was bepaald niet indrukwekkend op de demo.
Ja, dubbele leslikooiWas deze nou met of zonder kooi?
Jongens even een vraagje?De Heisenberg en zelfs een Dutch Protocol zie ik nog bij een enkele dealers staan.Heb een van de dealers gemaild en kreeg als antwoord,wij hebben geen kooi producten terwijl ze deze compounds dus aanbieden!Wat snap ik nu niet en kan dit dus?
kans pakken, of je nou vroeger of later ruilitem/geld terugkrijgt is toch één pot nat...Ik heb een Dutch Protocol in Joure besteld,waarvan sommige hier zeggen dat dat feest niet doorgaat.Dat snap ik gezien de nieuwe wet,maar kan er voor dik geld daar dus een bestellen...Vandaar dat ik het ff vraag wat jullie denken?Heb het er voor over,maar straks bijna 400 euries overmaken en dan niet leveren en compensatie artikelen ontvangen!
Duitseland is idd ook een optie!!Zal eens kijken wat ik doe,van de 15 compounds die ik her en der besteld heb zijn er 14 met kooi.Oftewel ik kan opnieuw beginnen met het samenstellen van mijn vuurwerk.Maar dat is eigenlijk ook best leuk.Krijg opnieuw besteldrang!!
Ik zou je post aanpassen... je weet nooit wie er mee leest....Ik dacht hetzelfde als jij en sommige waren 2 maanden terug zeer goedkoop. Had een paar dezelfde bestellingen gedaan,meteen voor de de komende 2 jaar kan in mijn bedrijfshal wel wat kwijt namelijk..Ik dacht oude batches zijn vaak beter en alles al in juli en augustus besteld.Bijvoorbeeld Jack Hammer 4 keer,maar zal vast goedkomen hoor.Ik hoor het wel en we komen er vast wel uit.Heb al 2 annuleringen binnen en bij andere dealer ongeveer hetzelfde besteld.Dus die komen vast ook wel lijkt mij.Maar begin opnieuw,alleen Dutch Protocol doet zeer maar die is nog niet geannuleerd,maar volgens sommige hier zit dat er ook dik in...Hoop doet leven!1