Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mwah. Had op iets beters qua labeling gehoopt. Maar altijd nog beter dan doodshoofden.
Neem mijn woorden terug. Deze gaat er bij komen.![]()
En je hebt gelijk! Ziet er goed uit!Ik snap de reacties op de labels enigzins. Dit is alleen wel een digitaal voorbeeld, ik denk dat het er in het echt allemaal wel een stuk zachter uit zou kunnen zien. Verder zie ik een pakket met erg goeie en variërende fonteinen. En zelfs een fluit bakkie met mooie felle zilverstaartjes. Als er nog ergens een bestelling bij komt heb je maar zo kans dat deze ook nog even mee gaat.
Goeie fonteinen zijn tegenwoordig ook zo een 10tje/stuk.
Zeker een mooi pakketjeEn je hebt gelijk! Ziet er goed uit!
Daarom heeft deze en mooie labels en goede kwaliteit vuurwerk, dus wat dat betreft zit het wel goed.Leuke labels, maar helaas iets te duur, sinds dat dure pakket van Red Lantern weet ik dat de labels alleen het geld niet waard zijn.
Ben het met je eens hoor, deze is veel en veel beter. Maar 50 euro is veel geld.Daarom heeft deze en mooie labels en goede kwaliteit vuurwerk, dus wat dat betreft zit het wel goed.
Is het ook. Aan de andere kant. 9 goede fonteinen, betaal je tegenwoordig.. 7,50 of meer voor?Ben het met je eens hoor, deze is veel en veel beter. Maar 50 euro is veel geld.