Event colour
VWC lid
Ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Brutal Magician is een omlabel van de Killer CoyoteWaar? Is dit de omlabeling van 365?
Waar vind jij de blue lion king voor rond de 90 euro? Hahaals ik deze zie zou ik toch eerder gaan voor de blue lion king `ben zelf wel fan van goud met blauw vind deze dan voor dezelfde prijs wel wat mooier
Oa 365 heeft hem nu nog voor 90 EWaar vind jij de blue lion king voor rond de 90 euro? Haha
Ik ben aan het twijfelen om deze nog aan te schaffen voor €125 en kwam dit filmpje net tegen op YouTube maar vindt deze wel heel zwak overkomen eerlijk gezegd.
hier een filmpje wel ver ingezoomd vind het niet echt 30MM lijken
Voor 125 zou ik het niet doen. Rond de 100 is een mooie prijs maar voor 125 zijn er mooiere dingen te krijgen.Ik ben aan het twijfelen om deze nog aan te schaffen voor €125 en kwam dit filmpje net tegen op YouTube maar vindt deze wel heel zwak overkomen eerlijk gezegd.
Dat klopt, maar als hij er uitzag zoals op het filmpje van Lesli dan was voor mij die €125 een no-brainer.Voor 125 zou ik het niet doen. Rond de 100 is een mooie prijs maar voor 125 zijn er mooiere dingen te krijgen.
Dat klopt, maar als hij er uitzag zoals op het filmpje van Lesli dan was voor mij die €125 een no-brainer.
Is helaas te ver weg voor mij, anders had ik er nog veel meer besteldVandaag € 92,88 @ 365.![]()

Toch is de colourchange - de voornaamste reden waarom je deze zou aanschaffen - die op de productfilm echt top is, op de laatste film alles behalve strak en kwalitatief flink minder.Ik dacht dat ik deze al gepost had maar op deze video ziet die er een stuk beter uit