Tegendraads
VWC lid
Voortschrijdend inzicht noemen ze zoiets.
Toch kan je niet alles uit de corona periode ontkennen, en ook ik predikt niet de waarheid hoor enkel mijn mening.
Maar de prikjes waren wel heel snel klaar, terwijl de vaccins die ja als kind krijgt soms al 20 jaar in de maak zijn.
De één veilig (genoeg) de ander niet? Ik weet het niet.
Ouders die niet gevaccineerd wilden worden en zo dus uitgelsloten werden van veel dingen in het dagelijks leven.
Al is het maar een hapje eten in een restaurant, maar wat denk je van met je kinderen wat leuks doen?
Dus je dan maar laten prikken omdat je anders niks meer kan want: geen QR.
Daar is toch wel duidelijk dat de QR een machtsmiddel was.
Om maar te zwijgen over de jeugd die graag wilde dansen, maar ja dat mocht alleen met Janssen.
De prik namen we voor wie ook alweer? Onze gezondheid of voor een ander? Alleen dat narratief stinkt al.
Een mondkapje op moeten, welke niet afsluit rondom de neus, zorgde er wel even voor dat iedereen beschermd was.
Het is als een condoom met een gat, ja het werkt iets maar veilig ben je niet.
Door afwijkende meningen zijn er heel wat sociale aspecten kapot gemaakt, de angst regeerde bij veel mensen.
Ontken ik corona? Nee, maar het is toch wel heel erg gebruikt als machtsmiddel tegen de gewone mensen.
Corona was ook veel gevaarlijker tijdens bepaalde tijden toch, daarom moesten we in lockdown in de avond en nacht.
O ja, en de horeca moest sluiten want aan je tafel zitten met 10 man om je heen was levensgevaarlijk.
Uiteraard in de supermarkt was geen corona als je daar met 100 man liep, zolang je maar 1.5 meter hield dan kwam je niet in aanraking.
Nee sorry, er klopt een heleboel niet aan het verhaal en het gaat veel verder dan alleen die periode.