Het grote oliebollen topic!

IMG_6442.jpeg

Vandaag eerste zakje bolletjes gehaald.. Heerlijk, sfeertje komt er weer aan! Zelf bakken zijn toch de lekkerste maar deze mochten er zeker zijn!

Ik gebruik de frituurpan alleen voor oliebollen en normaal bak ik ze 2 keer in de laatste 3 weken van het jaar. Maar dit jaar gaan we iets eerder beginnen. Verse oliebollen zijn gewoon verslavend en je kan er niet te vroeg mee beginnen. Dus half november denk ik.

Bekijk bijlage 1815429

Vandaag eerste zakje bolletjes gehaald.. Heerlijk, sfeertje komt er weer aan! Zelf bakken zijn toch de lekkerste maar deze mochten er zeker zijn!

Heerlijk om langzaamaan die sfeer steeds meer en meer te zien in de straten. Geniet van je bolleke!

Hier het lokale winkelcentrum nog wel in Halloween sfeer, maar toch hier en daar zie je al kerst versiering.
Bij één buurman is inmiddels de boom neer gezet, de tuin omgetoverd, etc, alleen nog de lampjes hahaha.

Er staat in de maand december op fiets afstand altijd een kraam waar wij de oliebollen en appelflappen vandaan halen.

Vandaag bij tuincentrum Rhoon stond ook een kraam, maar 3,50€ voor een appelbeignet. Dat smaakt me dan toch niet. Dan maak ik ze zelf wel.

Back
Bovenaan