Knettermans
VWC lid
Bedankt voor het aanbod maar ik heb hem liever dichterbij staan, bij mij in de straat om precies te zijnkom maar in het mooie friesland kijken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het aanbod maar ik heb hem liever dichterbij staan, bij mij in de straat om precies te zijnkom maar in het mooie friesland kijken
Kom je dan ff wat dichterbij wonen t.z.t.?Bedankt voor het aanbod maar ik heb hem liever dichterbij staan, bij mij in de straat om precies te zijn![]()
Dat deel van NL waar jij woont trekt me niet zo. Ik blijf lekker hier.Kom je dan ff wat dichterbij wonen t.z.t.?
En hopen dat die geloot word dat iedereen nog actief is op o&n countdownDe "O&N Countdown" topics zijn goed actief dankzij deze prijsvraag , mooi om te zien , brengt de sfeer er goed in![]()
zeker! Back to the old days.De naam doet me ook wel een beetje denken aan een serie die op tv was (vroeger) battle star callectica de oudere leden zullen het zich wellicht nog wel herinneren![]()
Hahaha 1978 zat ik samen met al m’n andere potentiële broertjes en zusjes nog heel ergers anders.1978 , pyjama aan en met natte haartjes voor de tv zitten![]()
Is je gegund man en vooral je zoontje uiteraardErg mooie pot! Mijn zoontje van 13 kan het al niet meemaken op de manier zoals wij vroeger. Dit zou een mooie afsluiting zijn!