Willymeuf
VWC lid
In de zin dat jij nu naar je centen kan fluiten?Erg prijzig maar wel heel dik. Heb ook de whistling rainbow voor 85 gekocht ook veel te hoog voor mij gevoel maarja fluit hè, dat doet wat met je.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In de zin dat jij nu naar je centen kan fluiten?Erg prijzig maar wel heel dik. Heb ook de whistling rainbow voor 85 gekocht ook veel te hoog voor mij gevoel maarja fluit hè, dat doet wat met je.
Haha ja zo kan je het ook zienIn de zin dat jij nu naar je centen kan fluiten?
Wat een scoop! Nu weet je vrij zeker dat de kwaliteit goed is. Hopen dat de rebel 2.0 ook in de buurt komt
Deze staat nu ook bij de driesprong mocht je hem in die omgeving zoeken
Mooi ding hoor, wel prijzig.
Als die bij 365 opduikt pak ik em mee en wordt die de finale van mn jankprojectje.
Tsja. Kwestie van smaak. 2 Dingen weet ik wel, de skreech komt uit de Riakeo fabriek en is 2 tientjes duurder met 5 schoten meer.Deze beter als Rebel 2.0??
Tsja. Kwestie van smaak. 2 Dingen weet ik wel, de skreech komt uit de Riakeo fabriek en is 2 tientjes duurder met 5 schoten meer.
Voor 130 euro koop je ook 5 rotp maar dan heb je alleen het scream effect.
Volgens mij zit het verschil voornamelijk in het aantal schoten en de prijs. Het zal mij niet verbazen als ze uit dezelfde fabriek komen.Deze beter als Rebel 2.0??
Volgens mij zit het verschil voornamelijk in het aantal schoten en de prijs. Het zal mij niet verbazen als ze uit dezelfde fabriek komen.
Alleen in goede flash deal bij 365 overweeg ik hem.erbij te.halen anders niet..
2x rebel al tijdje in bestelling staan