[Freakactie 2025] Vuurwerkexpert: 20% korting!!

Betreft de winkel in Epe loopt het bij mij ook niet lekker, code werkt wel maar er gaat niks af. Voor zowel de tailgate als de golden willow mine. Doe ik alleen 8x de orange crossette in mijn mand gaat het er wel af. De tailgate en willow mine lijken dus 'niet mee te doen'?

Bijlagen

• Screenshot_20250921_041437_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250921_041437_Samsung Internet.jpg
    465,3 KB · Weergaven: 32
Het lijkt Bananensplit wel... 😅

We zijn er eens goed voor gaan zitten:

Als wij bij Jos Lock 48x Fire Eyes in de Winkelwagen stoppen is dat 48 x € 4,99 wat uitkomt op een totaal van € 239,52. We voeren de code VWEGRAAIWEEK25 in en vervolgens gaat er bij ons € 47,90 vanaf wat exact 20% van € 239,52 is. Dus dat zou goed moeten gaan?

Daarna hebben we alle artikelen uit jouw lijstje zelf stuk voor stuk op de site van Jos Lock getest en bij allemaal ging bij ons de juiste korting eraf, of we er nu 50 of 100 stuks van in de Winkelwagen stopte.

Het enige artikel waar mogelijk iets mee is, is de Color Crossette. Deze zit niet standaard in het assortiment en is mogelijk door de winkel zelf toegevoegd aan de website. Op dat artikel lijkt de code niet te werken. Dat kunnen we helaas niet eerder dan maandag navragen of na laten kijken.

Samengevat: op alle artikelen uit jouw lijstje werkt de code m.u.v. de Color Crossette. Aangezien je er daar 3 van hebt gekozen kom je onder het minimale bestelbedrag van de artikelen die meetellen. Daardoor lijkt het totale kortingsbedrag incl. de 48x Fire Eyes ook niet te kloppen, maar dat bedrag klopt wel degelijk omdat de Color Crossettes niet meetellen en daar dus geen korting over wordt verrekend.

Maandag hopen we hier op terug te komen.
Naja, dat was het hele idee toch, de webwinkel testen :d
Dank voor de effort zover.

Betreft de winkel in Epe loopt het bij mij ook niet lekker, code werkt wel maar er gaat niks af. Voor zowel de tailgate als de golden willow mine. Doe ik alleen 8x de orange crossette in mijn mand gaat het er wel af. De tailgate en willow mine lijken dus 'niet mee te doen'?
Ook jij bedankt voor jouw reactie.

Hiervoor geldt hetzelfde: deze artikelen zitten niet standaard in het assortiment en zijn mogelijk door de winkel zelf toegevoegd aan de website. Op zelf toegevoegde artikelen lijkt de code niet te werken. Dat kunnen we helaas niet eerder dan maandag navragen of na laten kijken.

We komen hier na het weekend dus z.s.m. op terug. Gelukkig duurt de actie nog even!

Winkel:Hoekstra DHZ in Hardegaryp wel te selecteren maar geen bestel knoppie.
Hoekstra DHZ doet wel mee maar beheert zelf zijn Vuurwerkexpert-site. Wij kunnen er niet in.

Als je bij hen wil bestellen kun je het beste even rechtstreeks met hen contact opnemen.

Bedankt voor de tip. Maar we denken dat de winkel zelf een video aan dit artikel heeft gelinkt. Het betreft hier een Magnum-artikel die ze zelf aan hun Vuurwerkexpert-site hebben toegevoegd. Ze beheren namelijk zelf hun site. Op de Magnum-sites en op het Youtube-kanaal van Magnum zal je geen video van de Sensation Master aantreffen omdat die niet beschikbaar is. Dus foutje van de winkel denken we.

@Broekie hoe kan het zijn dat de assortimenten zo verschillen van winkel. Wil bij busschers bestellen maar zie niet alle producten erop staan
Je hebt in de gaten dat dit een Magnum-Dealer is en je dit het Vuurwerkexpert-topic is?

Maar goed, een korte uitleg: niet elke winkel kan zomaar van elke Importeur alle artikelen in zijn assortiment opnemen. Dit heeft vooral met bunkercapaciteit en dus opslag en logistiek te maken.

Een behoorlijk aantal winkels voert het volledige Magnum- of Vuurwerkexpert-assortiment maar er zijn er ook best veel die vanwege bovenstaande een deel-assortiment hebben.

Daarnaast bieden we ook nog extra artikelen aan die niet standaard in het assortiment zitten. Die artikelen voegen winkeliers dan toe omdat ze verwachten dat hun klanten, jij dus, daar eventueel ook interesse in hebben.

Busschers is een voorbeeld van een Dealer die een deel-assortiment voert.

Back
Bovenaan