Ik zoek een cake

Voor Plum zie ik echt die kleine 'wolkjes' achtige dingen voor me zie bijvoorbeeld de peking opera 10 van RiakeoBekijk bijlage 1813064
Voor ghost zie ik dit voor me

Heeft denk ik ook te maken met de dikte van de effecten, dat plum is echt een wollige vertoning voor mij
Het tweede filmpje is naar mijn mening ook gewoon een plum, alleen de brandduur is wat korter.

Ik viel vanavond weer eens in een Wicked Whistle loophole

Op misschien de whistling rainbow na, is hier nog steeds niet echt vergelijkbare vervanger voor teruggekomen of wel?

Beetje op het randje of dit het juiste topic is. Afgelopen jaar heb ik de momenten gemist waarop ik echt stond te juichen van het spectacel en chaos van het afgestoken vuurwerk. Inmiddels vele bestellingen verder dit jaar maar vooral allemaal mooie producten die we nog een keer moesten hebben nu het nog kan.

Uiteraard kun je 4 transbombers tegelijk schieten maar dat past niet helemaal meer in het budget,

Als ik 1 chaos projectje kan neerzetten met een budget van 100euro. Wat zal dan de juiste keuze zijn?

NB: vroegah kon je voor 100 euro nog 12 stuks big19/ extreme salute tegelijk de lucht in jagen. Dat is een beetje iets waar ik weer naar opzoek ben.

Beetje op het randje of dit het juiste topic is. Afgelopen jaar heb ik de momenten gemist waarop ik echt stond te juichen van het spectacel en chaos van het afgestoken vuurwerk. Inmiddels vele bestellingen verder dit jaar maar vooral allemaal mooie producten die we nog een keer moesten hebben nu het nog kan.

Uiteraard kun je 4 transbombers tegelijk schieten maar dat past niet helemaal meer in het budget,

Als ik 1 chaos projectje kan neerzetten met een budget van 100euro. Wat zal dan de juiste keuze zijn?

NB: vroegah kon je voor 100 euro nog 12 stuks big19/ extreme salute tegelijk de lucht in jagen. Dat is een beetje iets waar ik weer naar opzoek ben.
Als je een beetje goed zoekt kan je ongeveer 4x caïro crackling tegelijk aansteken voor dat budget. Dat is wel een 'wow' factor.

Helemaal omdenken, maar een van de beste 'crowd-pleasers' is bij mij nog steeds de Something Different van Wolff geweest.

Dit jaar komt deze terug als Midnight Serenade.

Daarnaast heb ik hoge verwachtingen van Eclipse of Roar, ook van Wolff. Over Wow-effect gesproken....

Helemaal omdenken, maar een van de beste 'crowd-pleasers' is bij mij nog steeds de Something Different van Wolff geweest.

Dit jaar komt deze terug als Midnight Serenade.

Daarnaast heb ik hoge verwachtingen van Eclipse of Roar, ook van Wolff. Over Wow-effect gesproken....
Dit soort wow artikelen mag ik me al gelukkig mee prijzen :).

Dit projectje hoeft niet perse schoonheid te zijn maar even lekker uit je plaats gaan :p

Zat nu te denken aan onderstaande opties

10 x Bomb XL 25's
3 x king crackling
4 x booster 500
etc

Dit soort wow artikelen mag ik me al gelukkig mee prijzen :).

Dit projectje hoeft niet perse schoonheid te zijn maar even lekker uit je plaats gaan :p

Zat nu te denken aan onderstaande opties

10 x Bomb XL 25's
3 x king crackling
4 x booster 500
etc
2x 100sh Turbo Display Box + 4x ROTP / Klasek Scream Battery + 4x Crossette switch / Dream Chaser + 4x Cairo Crackling / Crystal Clear
Zoiets?

Welke shops wil je naartoe?

Er zijn zoveel opties, maar als iemand je dan Groningen ofzo aanraad terwijl je in Roosendaal woont is ook zo'n dingetje...

Tenzij afstand je niet uit maakt natuurlijk.

Je moet ervan houden en er iets in zien maar misschien 4 x de crackling Hero

Ik denk dat hij bedoelt of en niet en.

Dus of 10x Bomb XL, of 3x King Crackling of 4x Booster 500.

Dat is alle 3 rond de 100 euro.
Klopt! allen idd rond de 100 euro.

Kuiper Koekange of Outlet Haulerwijk tot beschiking.

Vorig jaar was bijvoorbeeld de Ti-furry bij outlet te krijgen voor weinig en deze was extreem goed voor een dik project.
Ben het wel met jullie eens dat 4 x Cairo nauwelijks te overtreffen is ook niet met 10 x Bomb XL. De dikke burst en snelheid maakt het toch wel erg dik.

Ik zag laatst ergens de Monster Ride in de aanbieding voor 6,33 Euro, als je er daar 15 van doet en dan 5 tegelijk gevolgd door 10 tegelijk gaat het ook wel even lekker tekeer.

Klopt! allen idd rond de 100 euro.

Kuiper Koekange of Outlet Haulerwijk tot beschiking.

Vorig jaar was bijvoorbeeld de Ti-furry bij outlet te krijgen voor weinig en deze was extreem goed voor een dik project.
Ben het wel met jullie eens dat 4 x Cairo nauwelijks te overtreffen is ook niet met 10 x Bomb XL. De dikke burst en snelheid maakt het toch wel erg dik.

Als je alleen crackling wilt ja...

Maar als je ook nog fluit of salute wil kan er nog veel meer.
Te lezen aan je reacties zoek je geen sier in elk geval voor de chaos.

Maar ook niet geheel onbelangrijk, moeten de cakes een reservelont hebben? Of fakkel je ze los van elkaar?

Want je kan bijvoorbeeld ook doen: 2x CC, 1x Secret Salute & 1x ROTP / Klasek Scream Battery.

Dan heb je voor net iets meer als 100 euro denk ik toch het beste van de bij elkaar. (Fluit, Salute & Chaos Crackling)

Back
Bovenaan