[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Tot en met 7 september betekent gewoon tot 0.00 uur. Dit valt me behoorlijk tegen van Vathorst. Niet zoals aangekondigd. Je fluit een voetbalwedstrijd ook niet zomaar 10 minuten eerder af. Ik stond op het punt om vanavond mijn bestelling te plaatsen. Dan ga ik wel naar de concurrent en betaal (nog) iets meer. Is een principekwestie.
Feitelijk heb je gewoon gelijk. Maar

Feitelijk heeft hij gelijk. Beetje dubbel. Als iets in de aanbiedingen is moet je nog het nog om 23.59 kunnen bestellen. Aan de andere kant heb je genoeg tijd gehad om te profiteren wat Vathorst aanbiedt. Het wordt een principe kwestie. Hopelijk komen jullie eruit.

Feitelijk heeft hij gelijk. Beetje dubbel. Als iets in de aanbiedingen is moet je nog het nog om 23.59 kunnen bestellen. Aan de andere kant heb je genoeg tijd gehad om te profiteren wat Vathorst aanbiedt. Het wordt een principe kwestie. Hopelijk komen jullie eruit.
Als dit een principe kwestie is dan ben je sowieso niet helemaal barki, toch? De shops maken volgens mij freak kortingen voor de liefhebbers en niet andersom. Maargoed.. laten we stoppen met deze onzin. Ik ben een dusdanig liefhebber dat ik ruim van te voren bestel.. kan me niet voorstellen dat je iets graag wilt hebben en wacht op het laatste moment.

Om de humor er weer in te brengen..mijn vrouw komt thuis van het werk, helemaal blij omdat we 29dec naar Amersfoort gaan samen met de kleine (wonen in Zuid-Limburg dus dagje eruit..), had ze niet goed gehoord dat het vooral is om vuurwerk op te halen 😆..
Toch maar even wat langer blijven hangen dan en een lunch ergens meepakken, vrouw en kind ook blij 😁

Mooie zaak, complimenten weer voor de inspanningen en de goede acties!

Om de humor er weer in te brengen..mijn vrouw komt thuis van het werk, helemaal blij omdat we 29dec naar Amersfoort gaan samen met de kleine (wonen in Zuid-Limburg dus dagje eruit..), had ze niet goed gehoord dat het vooral is om vuurwerk op te halen 😆..
Toch maar even wat langer blijven hangen dan en een lunch ergens meepakken, vrouw en kind ook blij 😁

Mooie zaak, complimenten weer voor de inspanningen en de goede acties!
Haha goed geregeld Times4, klinkt zo herkenbaar!
Wij freaks moeten soms creatief zijn en familie en vrienden tevreden houden :p

Dus, weg gaan er weer voor!

We hebben goed en slecht nieuws:)

Goeie nieuws: we hebben 10 karton Return of the Phoenix kunnen bemachtigen:)
Klik hier!

Slechte nieuws:
Volgens Wolff zal de Monster Phoenix niet meer binnenkomen, aldus Wolff (dus dont shoot me)

Dave
TNX voor de update, gelijk maar gebruik gemaakt van het goeie nieuws voor het te laat is😎

Dus, weg gaan er weer voor!

We hebben goed en slecht nieuws:)

Goeie nieuws: we hebben 10 karton Return of the Phoenix kunnen bemachtigen:)
Klik hier!

Slechte nieuws:
Volgens Wolff zal de Monster Phoenix niet meer binnenkomen, aldus Wolff (dus dont shoot me)

Dave

Weet je toevallig hoe het zit met met de andere fluit em swirl producten van Wolff, zoals de Starscream?

Back
Bovenaan