Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Overigens denk ik dat -omdat het anders verliep- er niet meer gekeken werd of je wilde doneren. Aangezien iedereen het volledige bedrag terug gekregen heeft ondanks dat sommige wel aangegeven hadden om te doneren.Ik merk wel dat er weinig mensen een donatie hebben gedaan en gewoon het volledige bedrag terug hebben gevraagd. Valt me tegen van jullie![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat Weeztix ook geen zin had om allemaal variabele bedragen uit te moeten keren vanwege donaties.Overigens denk ik dat -omdat het anders verliep- er niet meer gekeken werd of je wilde doneren. Aangezien iedereen het volledige bedrag terug gekregen heeft ondanks dat sommige wel aangegeven hadden om te doneren.
Zou hem zeker nog niet sluiten, het zou zo maar kunnen dat sommige om bepaalde redenen geen refund hebben gekregen en er als nog verder achter aan moeten gaan.Sluiten? Werd net gezellig hier...
Zojuist mijn geld ontvangen. Fijn!Toevoeging: Alleen IBAN en naam rekeninghouder is voldoende, BIC kunnen ze zelf zoeken.
Ik gok het er op en stuur de gegevens op.
2 tot 5 dagen wachten en als ik het geld heb horen jullie het van me, mocht je het niet vertrouwen.
Bekijk bijlage 1812314
En wat heb je besteld?Zojuist mijn geld ontvangen. Fijn!
Sluiten? Er komen nu 60 pagina’s met bedankjes voor de o zo heldere communicatieGeld eindelijk terug. Hoofdstuk afsluiten