Fallas 2026 wie gaan er?

Een mooie maar aparte editie van Fallas zit er net op. Persoonlijk een Fallas met mixed feeling… het weer speelde een grote rol en de echte Fallas sfeer ontbrak voor mijn gevoel in de stad. Ondanks dat prima vermaakt, lekker gegeten en mooie shows gediend!

Voor volgend jaar heb ik zojuist de accomodaties vast gelegd, dus we zijn er weer bij!

Wie gaan er?

Wie: feabal
Wanneer: 28-2 t/m 2-3
Waar: ...
Vlucht: ...

Wanneer: 6-3 t/m 9-3

Wanneer: 13-3 t/m 20-3

Wie: Burning Salvo
Wanneer: 14-3 t/m 21-3

Wie: Lompeboer en vriendin

Wie: Serpico en broertje
Wanneer: 14-3 t/m 20-3

Wie: Mattenfreak en omepje
Wanneer: 20-2 t/m 23-2
Waar: Nog te boeken
Vlucht: Eindhoven-Transavia

Wie: Mattenfreak, Djaimy, kruitsnuiver en omepje
Wanneer: 14-03 t/m 20-03
Vlucht: Amsterdam-Transavia

Wie: gimi
Waar: Russafa
Vlucht: Amsterdam- Transavia

Wie: djara
Wanneer: 15-3 t/m 19-3

Wie: Bizzle en Sander
Vlucht: KLM-Amsterdam

Een mooie maar aparte editie van Fallas zit er net op. Persoonlijk een Fallas met mixed feeling… het weer speelde een grote rol en de echte Fallas sfeer ontbrak voor mijn gevoel in de stad. Ondanks dat prima vermaakt, lekker gegeten en mooie shows gediend!

Voor volgend jaar heb ik zojuist de accomodaties vast gelegd, dus we zijn er weer bij!

Wie gaan er?

Wanneer: 28-2 t/m 2-3

Wanneer: 6-3 t/m 9-3

Wanneer: 13-3 t/m 20-3

Wie: Burning Salvo

Wie: Lompeboer en vriendin

Wie: Serpico en broertje

Wie: Mattenfreak en omepje
Wanneer: 20-2 t/m 23-2
Vlucht: Eindhoven-Transavia

Wie: Mattenfreak, Djaimy, kruitsnuiver en omepje
Wanneer: 14-03 t/m 20-03
Vlucht: Amsterdam-Transavia

Wie: gimi
Waar: Russafa
Vlucht: Amsterdam- Transavia

Wie: djara
Wanneer: 15-3 t/m 19-3

Wie: Bizzle en Sander
Vlucht: KLM-Amsterdam

Dit jaar overgeslagen, maar komend jaar gaan we het weer meemaken met een groep van vier. 15de heel vroeg weg vanuit Amsterdam, 20ste terug. Appartement wederom in Ruzafa geregeld, dus lekker in het rumoer en om de hoek bij Café Berlin voor de Aqua.

Tickets van de 11e tot de 21e staan al klaar om te boeken, maar ben in afwachting van een reactie van het appartement. Waarschijnlijk is het wel vrij, maar men had vanaf de 14e voor ons geblokt
Vergeten door te geven, maar data zijn definitief. Vliegen vanaf Eindhoven Airbnb in Extramurs.

Openingsweekend nog steeds in afwachting van definitieve datum, van twee verschillende bronnen hoor ik dat er nog niets beslist is qua datum. Zal wel 2026 worden voor men het weet

1755596024812.png

Zoveel wensen, zoveel smaken. Globaal zou ik adviseren binnen het rode gebied te blijven met je accommodatie. Als je op loopafstand zit van de metro of een fiets huurt, ben je altijd mobiel. De shows zitten verspreid door de stad heen, dus je zult altijd afstanden moeten afleggen, waar je ook zit.

Ik wil deze editie ook voor de eerste keer gaan. Tips kwa locatie voor het verblijf?

Maar net wat je voorkeur is. Wij hebben altijd een fiets en verblijven buiten het centrum. Lekker rustig, geen herrie, geen muziek snachts. Heerlijk. 20 min fietsen naar het centrum 100% waard haha.

Wij zitten zelf het liefst in de wijk Russafa, daar vind je echt de meeste sfeer. Tis daar ook echt het drukst, wil je dat niet dan zou ik zeker ergens anders boeken. Maar zoals Bizzle al zegt, het is maar net wat je zelf van houd en wat je ervoor over hebt. Wij zitten dit jaar echt op het plein met het appartement, was een stukje duurder maar is het voor ons echt waard.

Bekijk bijlage 1812289

Zoveel wensen, zoveel smaken. Globaal zou ik adviseren binnen het rode gebied te blijven met je accommodatie. Als je op loopafstand zit van de metro of een fiets huurt, ben je altijd mobiel. De shows zitten verspreid door de stad heen, dus je zult altijd afstanden moeten afleggen, waar je ook zit.
Heel erg bedankt voor deze nuttige kaart !
Wij (als Fallas peppies) schrokken er zo erg van hoe vreselijk ver we wel niet van die rode ring af zitten :angel:
Heb nu zelf iets gevonden in Rusafa, gaan annuleren en deze (proberen) te boeken

Persoonlijk vind ik die rode lijn zelfs te ruim. Als je daar nog buiten zit dan is het echt te ver en kun je beter wat anders zoeken inderdaad.

Voor mij zou die rode circkel ook wat te ruim zijn maar zoals gezegd zoveel mensen zoveel wensen. Wij zaten vorig jaar in Montolivet. Ideale ligging tov de avondshows, net niet in de drukte van Rusaffa terwijl je er zo bent en ik vond er verrrassend veel dagshows. Dit jaar schuiven we iets op naar Rusaffa.

Wij zaten ons eerste jaar naast Mestalla pal boven zon tent. Niet ideaal maar vond die wijk wel super gezellig!

Voor de tigste keer aanwezig. Hotel is alweer geboekt. Nog even bedenken of we met de auto gaan of met de vliegert.

Back
Bovenaan