Mensen met financiële zorgen. Zij hebben vaak geen buffer of ruimte voor extra uitgaven zoals vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Én wie is die Jeffrey meesters dan ,als top bijdrager én eigenaar vd telefoon waar de screenshots dan vandaan komen? Blijft vaag zo man

Yeb,Magnum pi 😂 ,maar ik zou het liever intuïtie en levenservaring willen noemen, maar trek uiteraard altijd je eigen conclusie vooral in deze 😉👍

Mooi verhaal pik, klopt geen klote van allemaal dat is voor mij inmiddels wel duidelijk, hopelijk voor de rest ook 🤮
Maar goed je hebt hoop babbels maar heb je nu al contact opgenomen met knal010 ? Iemand zwart maken is zo gebeurd.

Ik vindt het jammer dat er zo makkelijk iets geroepen wordt en iemand dus misschien wel onjuist beschuldigd wordt ?
L

Maar goed je hebt hoop babbels maar heb je nu al contact opgenomen met knal010 ? Iemand zwart maken is zo gebeurd.

Ik vindt het jammer dat er zo makkelijk iets geroepen wordt en iemand dus misschien wel onjuist beschuldigd wordt ?
L
Misschien wel? Ipv dat er iemand vals beschuldigd wordt? Jouw woordkeuze hé, én een oprecht goed doel zou zichzelf niet zo verdedigen maar zou eerder zeggen uw mag doneren maar uw hoeft niet, duidelijk én helder en dat is het laatste wat ik er over zeg en tijd aan spendeer 😉

Bij deze kan ik bevestigen dat dit account van paul is en hij 1 van de beheerders is van de facebookpagina vuurwerk en pyro's united en dat ze dit al jaren doen voor de minima in nederland , en dit ook daadwerkelijk uitreiken aan de mensen die het nodig hebben
Dan neem ik bij deze alle eerdere berichten terug, en excuses voor de twijfel 😇🙏 ps had het wat eerder uitgesproken

Bij deze kan ik bevestigen dat dit account van paul is en hij 1 van de beheerders is van de facebookpagina vuurwerk en pyro's united en dat ze dit al jaren doen voor de minima in nederland , en dit ook daadwerkelijk uitreiken aan de mensen die het nodig hebben
Als hubo het zegt geloof ik het wel.

Moet wel zeggen dat ik ook mn twijfels had, kwam dr een beetje 'rot' uit maar ik ben zeer bekend met ellende en armoe. Laten we het daar op houden.
Kleine donatie gedaan iig 👊

Dan neem ik bij deze alle eerdere berichten terug, en excuses voor de twijfel 😇🙏 ps had het wat eerder uitgesproken
Was nogal druk in de winkel vanavond dus kon niet eerder reageren , maar las net hoe er op die mooie project word gereageerd en denk moet toch even reageren , en inderdaad wat je zegt harry , je staat vrij om te doneren , ze proberen alleen zoveel mogelijk op te halen , ze waren actief op facebook maar krijgen daar steeds blokkades zoals velen hier kunnen weten

Ook een donatie gedaan!

Het een en ander is misschien wat kleinschalig van opzet, wellicht door onvoldoende financiële middelen of kennis om het allemaal heel officieel te regelen met een stichting en statuten en al dat soort juridisch geneuzel. Maar dat maakt de intenties niet minder liefdevol. Hopelijk kunnen we met veel meer kleine bijdragen toch heel wat gezinnen een mooie jaarwisseling cadeau doen!

Moet je als je in financieel zwaar water zit met giften niet gewoon extra primaire levensbehoeften bestellen? Denk dat je ze daar gelukkiger mee maakt.
Ach er zijn hier ook mensen die hun bestelling annuleren omdat ze een financiële tegenvaller hebben.

Als dat het niveau is van financieel beheer, dan verlies je mijn gunfactor om geholpen te worden.

Economieles nr 1: geef geen geld uit, dat je niet hebt en/of niet kunt missen (en zeker niet aan vuurwerk).

Back
Bovenaan