Juristenbrummen
VWC lid
Ben jurist geen advocaat. Even je huiswerk doenBAR-nummer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier kan ik je al wel antwoord opgeven.BAR-nummer?
Ik snap jou punt maar als jij mag kiezen tussen kijken of afsteken ?de gehele straat kan hier al elk jaar gratis en voor niets meekijken en genieten dus zie de noodzaak (hier) niet ,en sorry vindt dit soort initiatieven nobel maar zolang er geen genoeg onderbouwd wordt dat alles correct en eerlijk verloopt doe ik er niet aan mee ,uitreikings filmpje bv of bevestiging vd vuurwerkleverancier/winkel .en nog even los daarvan geef ik als voorbeeld de crowdfunding van ptu die elk jaar een leuke show neerzet voor de hele wijk waar vele uit de door jullie genoemde doelgroep ook allemaal naar kunnen komen kijken en elk jaar gefilmd dus de bevestiging dat je geld op de juiste manier wordt besteed
Lekker naar buiten gaan om 12 uur danIk vind het een leuk initiatief. Mensen die het financieel moeilijk hebben willen ook gewoon 1x per jaar genieten en dit is ook logisch en begrijpelijk.
als ik hier iemand zie waarvan ik denk dat die zelf wilt afsteken kan die van mij wat krijgen of aansteken wat die wilt ,geen enkel probleem ,dus de noodzaak zie ik niet direct in mijn/buurt geval ,trek de integriteit vd actie niet direct in twijfel maar als goed mens en buur is het toch niet nodig ,iedereen mag mee genieten en ja ik ben dan wel diegene die een klap geld uitgeef ,maar daar offer ik ook een hoop andere zaken voor op qua uitgavenIk snap jou punt maar als jij mag kiezen tussen kijken of afsteken ?
Ik zal straks even wat bestanden uploaden als bewijs![]()
Dat doe je goedals ik hier iemand zie waarvan ik denk dat die zelf wilt afsteken kan die van mij wat krijgen of aansteken wat die wilt ,geen enkel probleem ,dus de noodzaak zie ik niet direct in mijn/buurt geval ,trek de integriteit vd actie niet direct in twijfel maar als goed mens en buur is het toch niet nodig ,iedereen mag mee genieten en ja ik ben dan wel diegene die een klap geld uitgeef ,maar daar offer ik ook een hoop andere zaken voor op qua uitgaven
Maar de Bunq rekening is jouw rekening toch? Of ben jij niet Jeffrey Meesters?Alles gaat via onze juristen bureau.
Zij gaan mensen toetsen die zich bij ons hebben aangemeld of deze mensen het echt niet breed hebben door dat zij bijvoorbeeld in de bijstand zitten.
Vervolgens wordt er een pakket gemaakt bij een winkel zoals knal010 (daar gaat het geld dus rechtstreeks heen) . Mensen krijgen dus geen geld gestort.
Vorig jaar hebben wij deze actie ook gehouden via facebook groep vuurwerk & pyro’s united .
Make it make sense.Een juristenbureau die een account aanmaakt op een vuurwerkforum om z’n klant geloofwaardig over te laten komen zodat anderen geld naar hem over gaan maken. Ok, interessant…
Hierbij het nr van knal010 0651835865Kan hier niet gewoon actie op worden genomen door de moderators? Én er zullen hier vast wel mensen zijn die contacten hebben met de genoemde leveranciers (knal010 /hbl )die er blijkbaar aan zouden meewerken?is wel heel vaag aan het worden zo
Je bent wel heel makkelijk met delen van zowel foto's (van kinderen)en telefoonnummers zo op een vrij toegankelijk forum? Misschien is het goed dat je jezelf dan ook maar gewoon openbaar bekend maakt, alles is zuiver toch? Én het telefoonnummer is geen publiek geheim dus niets zeggend in dezeHierbij het nr van knal010 0651835865
Lijkt me wel zo netjes in ieder geval de foto van die kinderen eraf te halenJe bent wel heel makkelijk met delen van zowel foto's (van kinderen)en telefoonnummers zo op een vrij toegankelijk forum? Misschien is het goed dat je jezelf dan ook maar gewoon openbaar bekend maakt, alles is zuiver toch? Én het telefoonnummer is geen publiek geheim dus niets zeggend in deze