Monster Phoenix *NIEUW 2025*

En weer ontopic..

Hoe vaker ik hem kijk, hoe minder hij wordt.. Vanmiddag dacht ik zelfs, ik sla hem over.. Brengt niet het geweld wat hij zou moeten doen. Heb al 2x de Rebel in het mandje en die ramt volgens mij veel beter. Het tempo maakt dat het een beetje slaperig wordt.. Eerste gedeelte vind ik erg jammer..
Precies dit dus, hou van geweld daarom 2x.rebel.besteld

En weer ontopic..

Hoe vaker ik hem kijk, hoe minder hij wordt.. Vanmiddag dacht ik zelfs, ik sla hem over.. Brengt niet het geweld wat hij zou moeten doen. Heb al 2x de Rebel in het mandje en die ramt volgens mij veel beter. Het tempo maakt dat het een beetje slaperig wordt.. Eerste gedeelte vind ik erg jammer..
Ik denk dat deze dan ook het beste tot z'n recht komt als je hem tegelijk schiet met een ander product en dan bij voorkeur in meervoud. Ik denk dan bijvoorbeeld aan 2x Monster Phoenix en tegelijkertijd 4x Color Crossette gevolgd door 4x Scuba.

Ik denk dat deze dan ook het beste tot z'n recht komt als je hem tegelijk schiet met een ander product en dan bij voorkeur in meervoud. Ik denk dan bijvoorbeeld aan 2x Monster Phoenix en tegelijkertijd 4x Color Crossette gevolgd door 4x Scuba.
Een.. Dan issie wel mooi denk ik.

En weer ontopic..

het is wel een prima opener, daarvoor heeft ie een geweldige opbouw....

En weer ontopic..

Hier exact hetzelfde gevoel en zoals ik al eerder aangaf ga ik dan liever aan de gang met de originele rotp icm een aantal andere cakes, in meervoud én strak doorgelont

• Like
Waarderingen: n4ck
En weer ontopic..

Hier sluit ik mij bij aan.. echter sluit ik het ook niet uit dat ik hem toch meeneem de 31e..

Ik heb nog een hellfire thunder staan die tegelijk met deze gaat om het saaie begin op te vullen. Als ik die niet had gehad zou ik denk ik voor de rebel 2.0 zijn gegaan.

Saaie begin prima op te lossen door de eerste 2 cakes tegelijk te doen, heb je 2 fluittonen, daarna beginnen direct de salvo's. Maargoed ik snap dat je liever een compound afsteekt zoals je hem krijgt.

Laatst bewerkt:
Saaie begin prima op te lossen door de eerste 2 cakes tegelijk te doen, heb je 2 fluittonen, daarna beginnen direct de salvo's. Maargoed ik snap dat je liever een compound afsteekt zoals je hem krijgt.
Zou zeggen steek er 1 aan bij de hoof lont en andere bij de reserve lont, uiteraard wel met 2 tegelijk hé 😉👍 ,dan klopt die beter

Laatst bewerkt:
Pfhh lekkere zeperd zo voor de branche én ons als liefhebbers, valt een hoop weg zo én dan praten we nog alleen over wolff, neem aan dat er nog genoeg weggestreept gaat worden bij alle andere importeurs 🥲

Back
Bovenaan